تاکید فرماندار ری بر حمایت از تیم فوتسال راگا شهرری

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۴۶:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۸۳۹۵
تاکید فرماندار ری بر حمایت از تیم فوتسال راگا شهرری
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تیم فوتسال راگا شهرری با کادر فنی و مدیریت پرتلاش با حضور در لیگ برتر فوتسال برای شهرستان ری افتخارآفرینی کرده و ضرورت دارد همه از این تیم حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در بازدید از محل تمرین تیم فوتسال راگا شهرری و دیدار با مدیرعامل، بازیکنان، کادر فنی، و اعضای این تیم اظهار داشت: شهرستان ری از دیرباز مهد پرورش قهرمانان و پهلوانان ورزشی بوده و در حال حاضر نیز  ورزشکاران ری در رشته های مختلف اعم از ورزش فردی و جمعی در مسابقات جهانی و کشوری بی نظیر ظاهر شده اند.

معاون استاندار تهران افزود: در حوزه توسعه و ارتقا سرانه های ورزشی اقدامات خوبی انجام شده البته با توجه به استقبال زیاد ورزشکاران بویژه نوجوان و جوانان تا وضیعت مطلوب فاصله زیادی داریم اما یکی از اهداف اصلی و پیشران در سند توسعه شهرستان موضوع ورزش قهرمانی است که این هدف به عنوان نقشه راه دستگاه های متولی استانی و شهرستان ری قرار دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: پشتیبانی و همراهی پیشکسوتان ورزشی ری همواره درخور توجه بوده و در کشور و استان تهران زبانزد است و قطعا این همراهی در حصول نتایج ورزشی و کسب عناوین قهرمانی تاثیرگذار خواهد بود.

توکلی کجانی بیان داشت: سرمایه گذاری در حوزه ورزش اتفافات بسیار خوبی را رقم خواهد زد که در کنار سلامت و نشاط، فرهنگ سازی را نیز به ارمغان می آورد.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال راگا شهرری با کادر فنی و مدیریت پرتلاش با حضور در لیگ برتر فوتسال برای شهرستان ری افتخارآفرینی کرده و ضرورت دارد همه از این تیم حمایت کنند .

 

نظر شما