نجات شهروند شهرقدسی از مرگ خاموش

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۱۰۹۶۵۴
نجات شهروند شهرقدسی از مرگ خاموش
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس از نجات جان یکی از شهروندان که دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بود خبر داد و بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن همیانی با اعلام این خبر گفت: با اعلام یک مورد مسمومیت گازی به مرکز پیام سازمان آتش نشانی، عوامل نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. با اعزام نیروهای امداد و نجات به محل حادثه، دلیل این حادثه عدم رعایت نکات ایمنی و وجود مشکل در لوله ها و اتصالات آبگرمکن منزل مسکونی تشخیص داده شد که در نتیجه آن نشت گاز مونوکسیدکربن موجب مسمومیت گازی یکی از ساکنین منزل شده بود. 

وی ادامه داد: به دلیل انجام به موقع عملیات امداد و نجات، خوشبختانه میزان مسمومیت فرد حادثه دیده زیاد نبود و با انجام اقدامات لازم توسط پرسنل آتش نشانی، نسبت به رفع مشکل و ایمن سازی آبگرمکن این منزل اقدام گردید و همچنین نکات ایمنی لازم به ساکنین یادآوری شد. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در پایان تاکید کرد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم لوله کشی های گاز شهری را با حداکثر رعایت اصول ایمنی و استاندارد اجرایی نمایند و از استاندارد بودن اتصالات لوله ها و دودکش وسایل گازسوز اطمینان حاصل کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز