استاندار تهران؛

در مسائل اجتماعی توجه به آینده جوانان می تواند کشور را در ابعاد مختلف ایمن کند/تلاش دولت در زمینه کنترل و مهار اجتماعی / توانمند سازی را در دانش آموزان تقویت کنیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۰۶۵۴
در مسائل اجتماعی توجه به آینده جوانان می تواند کشور را در ابعاد مختلف ایمن کند/تلاش دولت در زمینه کنترل و مهار اجتماعی / توانمند سازی را در دانش آموزان تقویت کنیم
انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در سی و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران گفت : توانمند سازی را در دانش آموزان تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در سی و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران اظهار کرد: واقعیت اینکه در همه جای مدیریت کشور مطرح است که ما به امور پیشگیری بپردازیم  در مسائل اجتماعی توجه به آینده جوانان می تواند کشور را در ابعاد مختلف ایمن کند.

وی با اشاره به مسائل جوانان طبق فرمایشات   مقام معظم رهبری  عنوان کرد : در اعتیاد، طلاق ، حاشیه نشینی،مفاسد اخلاقی و کودکان کار همه باید به عنوان یک ابراز کارشناسی و علمی به سراغ حل آنها برویم است.

استاندار ادامه داد: ما در این زمینه با توجه آمار و ارقامی که فرا روی ماست و برنامه ریزی هایی که داشتیم موفق نبودیم اما دولت در زمینه کنترل و مهار اجتماعی تلاش بسیاری داشت.

وی گفت : در برنامه ششم ببینیم آموزش و پرورش نمادی که طراحی شده نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در همان راستا است ،که ما بتوانیم توانمند سازی را در دانش آموزان تقویت کنیم.

استاندار تهران تصریح کرد ؛ اداره کل ورزش و جوانان و آموزش پرورش می تواند در زمینه توانمند سازی ،آموزش زندگی خانوادگی ، فرزندپروری ، تحمل نقد پذیری، رشد همه جانبه کمک حال باشد.

وی با اشاره به فرهنگ کارآفرینی گفت:  ما یک فقدان فرهنگ کار آفرینی در جامعه شاهد هستیم افرادی که  دارای کمترین سواد فنی هستند باید آموزش های لازم را به آنها بدهیم‌‌ و باعث رشد و تقویت آنها شویم.

بندپی گفت : امروزه روانشناسان اعتقاد دارند مسائلی  که ما در ۲۵ و ۳۰ سالگی به بالا در رابطه با ناهنجاری های روحی و روانی بروز  پیدا می کند پایه گذاری آن در سنین 10 تا 12 سالگیست  ، بنابراین ما باید استرس و فشارها را دور کنیم و امید به آینده را در آنها تقویت کنیم .

 

نظر شما