روز خوش خبری مردم بومهن؛

انتقال مرکز زباله شهر بومهن به بیرون از شهر/ آغاز تجهیز بیمارستان الغدیر

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۸:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۳۰۶۴
انتقال مرکز زباله شهر بومهن به بیرون از شهر/ آغاز تجهیز بیمارستان الغدیر
فرماندار پردیس امروز از جمع آوری محل شوتینگ زباله بومهن برای همیشه و شروع به تجهیز بیمارستان الغدیر در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ؛ امروز پنجشنبه با حضور فرماندار شهرستان پردیس و بخشدار و شهردار و اعضای شورای شهر بومهن ، آیین جمع آوری بارانداز زباله با انتقال آخرین محموله زباله به صورت نمادین از حاشیه آرامستان شهرآباد بومهن برگزار و ساکنان شهرک طلائیه برای همیشه از بوی بد زباله خلاص شدند.

به گزارش خبرنگار برنا، مدتی بود ساکنین شهرک طلاییه بومهن بعلت بوی نامطبوع این منطقه با مشکلات فراوانی روبرو بودند و ساکنان شهرک  اعتراض خود را به مسولان  بارها اعلام کرده بودند و قول مساعد در این زمینه از تابستان گذشته به شهروندان داده شده بود.

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در این مراسم  اظهار داشت: همه مشکلات شهری با همدلی مردم و مسئولین  حل خواهد شد.

وی شهر را مانند موجود زنده ای دانست که باید رسیدگی مرتب به آن وجود داشته باشد و هماهنگی شهرداری و  شوراها می تواند رضایت شهروندان را داشته باشد .

وی با اشاره به مشکل سندهای ساخت و ساز و اماکن مسکونی در منطقه بومهن، اظهارداشت: اکثر ساکنان منطقه برای انتقال سند مشکل دارند و با مذاکرات صورت گرفته و توافق با روسای ادارات منابع طبیعی و راه و شهرسازی و بر اساس رای دیوان عالی  که به نفع شهروندان صادر شده، مشکل انتقال اسناد به زودی مرتفع خواهد شد.

وی با توجه به درخواست شهروندان منطقه طلاییه بومهن بر احداث باشگاه ورزشی برای استفاده مردم  اظهار داشت: متاسفانه سالن ورزشی با عجله، غیر استاندارد و با اشکالات فنی بسیار زیاد ساخته شده که قابل استفاده نیست و در این راستا مقرر شد این سالن از سوی اداره ورزش و جوانان به شهرداری واگذار و پس از رفع مشکلات و استاندارد سازی به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان پردیس در مورد رفع مشکل فاضلاب این شهرک همچنین به خبرنگاران، گفت: قرارداد انجام کار با پیمانکار نهایی شده و مجوزهای لازم از سوی شهرداری و شورا به اداره آب و فاضلاب برای انجام کار تحویل شده  تا هر چه سریعتر پروژه  آغاز و تا سال آینده شبکه فاضلاب بومهن تکمیل شود.

وی همچنین از اتمام کارهای اداری پس از جلسات متعدد راه اندازی بیمارستان الغدیر بومهن خبر داد و گفت: اقدامات لازم جهت تجهیز این بیمارستان با همکاری وزارت بهداشت آغاز شده و دکتر قاسمی مسئول بیمارستان پیگیر راه اندازی بیمارستان الغدیر بوده و بزودی شاهد راه اندازی این بیمارستان خواهیم بود.

حسین موسوی شهردار بومهن نیز با اشاره به  ضد عفونی منطقه شوتینگ زباله و ابراز خدشحاغی از انجام تعهدات و جمع اوری زباله های این منطقه برای همیشه گفت:  بارانداز میانی زباله به محل تاسیسات شهری تبدیل می شودو  امروز آخرین کامیون زباله بارگیری شد و از این پس هیچ زباله ای در این محل نگهداری نخواهد شد.

شهردار بومهن  با تاکید بر رفع  مشکلات شهروندان، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار نفر در شهرک بهار طلائیه ساکن هستند و برای بهره مندی بیشتر ساکنان از خدمات شهری الحاق این محل به ناحیه شهری با کار کارشناسی و بر اساس نیاز سنجی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: درمرکز تجمع زباله شهرک طلائیه طی ۲۴ ساعت ۶۰ تن زباله جمع آوری می‌شد که مشکلات زیادی برای ساکنان ایجاد کرده بود و از این پس زباله پس از گردآوری مستقیم به مرکز دفن زباله گندک دماوند منتقل می‌شود.

3222

32222222

4333

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز