پیام حسین نوش آبادی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۴:۰۷
کد خبر: ۱۱۱۳۴۵۸
پیام حسین نوش آبادی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی
حسین نوش آبادی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سالگرد شهادت مظلومانه‌ی فرمانده‌ی رشید اسلام، سرباز ولایت، خادم ملت، مردِ میدان عمل، سپهبد جبهه‌ی مقاومت، شهید سرافراز، حاج قاسم سلیمانی اعلی الله مقامه الشریف را به محضر مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، حفظه‌الله تعالی، و ملت شریف ایران، تسلیت و تعزیت عرض نموده و یادش را گرامی و به روح پرفتوحش، درود می فرستم.

شهید حاج قاسم سلیمانی، نمونه و مصداق برجسته‌‌‌ی تربیت شده‌ی مکتب اسلام و مکتب امام خمینی، رضوان‌الله تعالی علیه بود و تمام عمر پر برکت خود را وقف جهاد در راه خدا کرد و شهادت، پاداش تلاش‌‌‌‌ِ بی وقفه‌ی او، در راه خدمت به اسلام و مردم بود.

بی تردید، شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره بین المللیِ مقاومت است و با متلاشی ساختن توده‌ی سرطانی و خطرناکِ داعش، نه فقط به کشور، بلکه به ملت های منطقه و جهان اسلام و حتی به بشریت، خدمت بزرگی کرد و در عین شهامت و شجاعت در میدان نبرد، مقید به رعایت حدود شرعی و اخلاص در عمل بود.

حاج قاسم سلیمانی، اهل تظاهر، تفاخر، ریاکاری و عوام فریبی و حسابگری مادی و دنیوی، نبود و هم در میدان نظامی و دفاع از امنیت کشور و هم در میدان سیاست، فردی متدین و متشرع بود و به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلاب و انقلابی گری، خط قرمزِ قطعی او بود.

فرمانده شهید سپاه قدس، هیچگونه تعلق حزبی و جناحی نداشت و در تقسیم بندی های سیاسی نمی گنجید، اما به شدت، انقلابی و پایبند به خط نورانیِ امام و تابع محض ولایت بود و به مردم عشق می ورزید و در قلب تمام ملت ایران، جای داشت.

حاج قاسم سلیمانی، اعتقاد داشت، استکبار جهانی و دشمن صهیونیستی، غیرت دینی، قدرت تهاجمی و دفاعی کشور را نشانه گرفته است و به فکر ضربه به امنیت، فرهنگ و اقتصاد کشور است، لذا تمام توان و استعداد خودش را در راستای مبارزه با دشمن و حفظ امنیت کشور و منطقه کرد و در نهایت، جسم و جان خودش را در راه صیانت و حفاظت از میهن اسلامی و دفاع از مردم عزیزش و ملت های مسلمان، اهدا کرد و در تاریخ این ملت و این کشور، ماندگار گشت.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

حسین نوش آبادی نماینده مردم شریف شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز