‌گفتگو با علی حیدری هنرمند و بازیگر "فیلم کوبیسم"

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۳۷۶۱
‌گفتگو با علی حیدری هنرمند و بازیگر فیلم کوبیسم
علی حیدری بازیگر فیلم کوبیسم در گفتگویی با برنا گفت : این فیلم پیامدهای بسیار خوبی دارد که باید دیده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ علی حیدری بازیگر نقش دلال فیلم" کوبیسم" در گفتگوی اختصاصی با برنا گفت :  بنده متولد 25 شهریور ماه 1357 هستم سال 79 در کانون سینما گران جوان یادگیری را زیر نظر استادان آقای مرحوم پرویز پور حسینی ، احمد ساعتچیان ، میکائیل شهرستانی و استاتید دیگر آموزش دیدم و بعد یک سال به طور حرفه ای کار را شروع کردم.

وی افزود: نمایش " به من میگن مک کنا"  به کارگردانی و بازیگری خودم بود و در جشنواره دانشجویی  " رستم و سهراب " پارودی مقام آوردم. و کار دیگر را با آقای عطائی در نمایش " افسانه بانوی سرخ "  و  "مسافر کوفه "بازی کردم  در سال 1380 در جشنواره فجر با نمایش" 90 حق" شرکت کردم.

حیدری ادامه داد : کار تاتر زیاد انجام دادم در نمایش اکسیر ، دورغ صورتی ، تو خوبی؟ ، آقای رییس که به نویسندگی و کارگردانی آقای پیمان صفار به روی صحنه رفت.

وی گفت : آخرین کاری که انجام دادم نمایش " پشت دیوار عمارت " به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی بود  که در تماشاخانه سرو به اجرا رفت و در جشنواره فجر هم بودیم.

حیدری افزود: خداروشکر امسال هم در نمایشنامه ای تحت عنوان " مرگ گرم " به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی فر مشغول هستم که این نمایشنامه با محوریت برهه های خطیر تاریخ در مقطع مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را شامل می شود.

وی گفت :نمایش دفاع مقدس با  اجرای هنرمندان پریسا سلمانی و مجید صالحی در جشنواره فجر قبول شد.

حیدری بیان کرد: یک نمایش آماده هم در حال حاضر داریم بنام " شماره معکوس" به کارگردانی محمد کاظم تبار که حادثه عاشورا را روایت می کند که در مشهد مقدس رخ داده بود.

وی در خصوص فیلم کوبیسم گفت : این فیلم پیامدهای بسیار خوبی دارد و اتفاقاتی خاصی رخ می دهد که باید دیده شود کسی که اهل فهمیدن باشد متوجه می شود این خطاها را نباید انجام دهد‌.

حیدری در پایان گفت : از دعوت  آقای شایسته  تشکر می کنم که یک انرژی خوب می گیرم و باعث می شود در اینجا یک نقش متفاوتی اجرا کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز