فرماندار ویژه شهرستان ری:

نیروی انسانی نیروگاه گازی ری با خودکفایی ، جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی هستند

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۹:۰۶
کد خبر: ۱۱۱۵۲۱۱
نیروی انسانی نیروگاه گازی ری با خودکفایی ، جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی هستند
فرماندار ری گفت: نیروی انسانی نیروگاه گازی ری با نثار چندین شهید والامقام از دیرباز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشقدم بوده و امروز با خودکفایی و بهره گیری از دانش بومی جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در بازدید از نیروگاه گازی ری گفت: نیروگاه گازی ری از پیروزی انقلاب اسلامی در کمک به جبهه و کارهای انقلابی در منطقه همیشه زبانزد بوده و همواره از نیروهایی متخصص و متعهد بهره برده است و امروز در شرایط تحریم های ظالمانه، در این نیروگاه اقدامات خوبی در جهت بازسازی و تعمیرات واحد‌های تولید برق انجام شده است.

معاون استاندار تهران افزود: نیروی انسانی نیروگاه گازی ری با نثار چندین شهید والامقام از دیرباز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشقدم بوده و امروز با خودکفایی و بهره گیری از دانش بومی جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی هستند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در حوزه سرزمینی ری  واحد پالایشگاهی و  تولیدی فراوانی فعالیت می کنند که عنوان شده برخی از این واحدها سوخت مازوت استفاده میکنند که در این راستا رصد روزانه فعالیت واحد‌های پالایشگاهی و تولیدی شهرستان ری در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار دارد و مدتهاست که حتی یک لیتر سوخت مازوت در این واحدها استفاده نمیشود و نمونه آن نیروگاه گازی ری است که در صورت قطعی گاز از سوخت نفت و گاز استفاده می کند و در حال حاضر این نیروگاه به مدت ۱۰ روز است که  فعالیتی ندارد.

توکلی کِجانی بیان داشت: افزایش جمعیت در اطراف تهران و نزدیک شدن بافت مسکونی به صنایع مشکلاتی را از جمله موضوعات زیست محیطی بهمراه داشته است اما تعطیلی این صنایع تنها راهکار نیست بلکه بایستی به نحوی برنامه ریزی شود تا در بلند مدت ضمن جابجایی صنایع آلاینده که امکان آن وجود دارد، زمینه فعالیت واحدهایی که خود را با محیط زیست سازگار میکنند درچارچوب معین فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید زیرساخت های بسیار خوبی در وزارت نیرو ایجاد شد و در عمده نقاط از جمله شهرستان ری، خطوط آبرسانی و برق توسعه یافت و همچنان این روند ادامه دارد.

 

نظر شما