مرسلپور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی:

تولیدکنندگان اسلامشهر در شرایط سخت تحریم خوش درخشیدند

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۱۵۵۷۴
تولیدکنندگان اسلامشهر در شرایط سخت تحریم خوش درخشیدند
فرماندار اسلامشهر گفت: تولیدکنندگان و صاحبان صنایع شهرستان در شرایط سخت تحریم و با وجود مشکلاتی که امسال ویروس کرونا ایجاد کرده در عرصه تولید و ایجاد اشتغال خوش درخشیدند که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با بیان مطلب اظهار داشت: تمامی دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی باید همکاری و تعامل لازم با واحدهای تولیدی و صنعتی که در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید تلاش می کنند، داشته باشند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور معاون برنامه ریزی و پشتیبانی نظام دامپزشکی استان تهران در این جلسه و تشریح برخی مسائل و مشکلات دامداری های شهرستان گفت: اسلامشهر یکی از قطب های تولید گوشت قرمز استان تهران به شمار می رود و امیدواریم سازمان نظام دامپزشکی مسائل و مشکلاتی که ادامه فعالیت برخی دامداری ها را با مشکل مواجه ساخته را مرتفع کند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه ۴ واحد دامداری بزرگ شهرستان با مشکل تمدید پروانه بهره برداری و یکی از دامداری ها نیز با معضل تفکیک دامداری مواجه هستند افزود: باید از ظرفیت دستگاههای ذیربط استانی و ملی جهت اصلاح برخی آیین نامه ها برای کمک به رفع مشکلات این دامداری ها و سایر واحدهایی که در دیگر شهرستانها با این مشکلات مواجه هستند کمک بگیریم.

همچنین در ادامه این جلسه دکتر مشکوه معاون برنامه ریزی و پشتیبانی نظام دامپزشکی استان تهران در سخنانی با بیان اینکه اجرای آیین نامه ها و بخشنامه ها در راستای کمک به بخش دامداری است از آمادگی سازمان متبوع خود جهت بررسی و همکاری لازم جهت حل مشکلات بخش دام شهرستان به ویژه ۵ دامداری که مشکلاتشان در این جلسه مطرح شد خبر داد.

گفتنی است در این جلسه مضوعاتی همچون موانع گاز رسانی به واحد کشتارگاه دام فجر، مشکلات شرکت تعاونی مهر و همچنین مسائل دو شرکت تولیدی پوشاک و لوازم یدکی خودرو نیز مطرح و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اتخاذ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز