امام جمعه شهرستان قدس؛

کار اصلی ما سیاست گذاری فرهنگی است

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۷:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۵۸۴۸
کار اصلی ما سیاست گذاری فرهنگی است
حجت الاسلام و المسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس در هفتادو چهارمین جلسه شورای فرهنگ شهرستان گفت : کار اصلی ما سیاست گذاری فرهنگی است و در اینجا باید با هم فکری و هم اندیشی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 یک راهکار مناسب ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام و المسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس در هفتادو چهارمین جلسه شورای فرهنگ شهرستان اظهار کرد: ما شورای فرهنگ قرآنی را  مستقل برگزار می کنیم حتی وقتی را که اختصاصی می دهیم بیش از فرهنگ عمومی خواهد بود به دلیل اینکه اصل و ریشه "قرآن کریم" است اگر ما بتوانیم در آنجا مسائل و موضوعات را مطرح کنیم ، دغدغه مشکلات عمومی و خصوصی حل و فصل خواهد شد.

وی گفت : در خصوص آموزش و پرورش مشکلاتی  وجود دارد البته فعالیت خوبی در جهت بحران انجام می دهد ولی امکانات ندارد،  اداره فرهنگ ارشاد یک ساختمانی بسیار خوبی در اختیار دارد و بخشی از آن  بلا استفاده شده است در خواستی که دارم یک سند همکاری موقت بین آموزش و پرورش و اداره فرهنگ ارشاد تنظیم شود تا بتواند فعالیت های دارالقرآنی خود را انجام بدهد و از اعتبارات استانی هم عقب نماند .

امام جمعه شهرستان قدس ادامه داد: از همراهی شورای اسلامی و شهرداری در عرصه های مختلف شهرستان خصوصا فرهنگ اجتماعی  تشکر می کنم هر جایی نیاز بوده است کمک هایشان راهگشا بوده و در زمینه اهدای زمین ادارات و مساجد بخش های مختلف فرهنگی با ما همکاری داشتند و در این بخش هم اگر  شورا و شهرداری قدس مصوبه ای برای دار القرآن  ایجاد کنند و زمینی مناسب در اختیار آموزش و پرورش قرار بدهند انشاالله این مشکل برطرف خواهد شد.

وی ضمن تشکر از پیگیری های فرماندار و دادستان شهرستان قدس به واسطه طرح ایجاد اشتغال زندانیان و بهبود یافتگان از اعتیاد ،گفت : در جلسه ای که داشتیم مقرر شد که در اول آبان ماه این طرح  با مشارکت بخش خصوصی و صنعتی آغاز بکار کند.

وی افزود: کار فرهنگی عمومی تولید فکر و تقویت فرهنگ و در واقع ریل گذاری فرهنگی است در کار اجرایی خیلی ورود نداریم ، کار اصلی ما سیاست گذاری فرهنگی است و در اینجا باید با هم فکری و هم اندیشی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک راهکار مناسب ایجاد کنیم.  

حجت الاسلام و المسلمین جوکار گفت : متاسفانه با وضعیتی که ما می بینیم  مشکلات اقتصادی یک طرف ،  دشمنی های دشمن یک طرف و ویروس منحوس کرونا ، همه دست به دست هم داده و عواملی برای ایجاد مانع برای حضور مردم در انتخابات با شکوه  1400 شده است، اگرچه انقلاب ما یک انقلاب الهی است و پشتوانه الهی دارد و هیچگاه مانع و نگرانی نبوده مردم وظیفه خود را در سخت ترین شرایط تشخیص و انجام می دهند این برای ما یقین است و هیچ نگرانی نداریم ، مردم ما با بصیرت  و ولایتمدار هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز