گرامیداشت ایام الله دهه فجر از مصادیق تعظیم شعائر الهی است

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۹:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۵۹۹۳
گرامیداشت ایام الله دهه فجر از مصادیق تعظیم شعائر الهی است
شورای فرهنگ عمومی استان تهران در سپاه حضرت رسول (ص) تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دراین جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی وبا حضور معاون استاندار و مدیران استان برگزار گردید، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با ارائه گزارشی از اجرای برنامه های دهه بصیرت از دستگاهها و نهادهایی که در این رابطه تلاش وبرنامه ریزی کردند تقدیر کرد.

وی باانتقاد از عدم زمینه سازی مطلوب جهت برگزاری مراسم محدود میدانی با رعایت دستورات بهداشتی و اتخاذ تصمیمات دوگانه توسط ستادکرونا افزود: ای کاش در یوم الله ۹ دی وسالگرد شهادت سردار دلها و ابومهدی المهندس می توانستیم با حضور میدانی در جهت بزرگداشت این ایام برنامه ریزی بهتری داشته باشیم ودر این مقطع حرکت غرورآفرین مردم عراق ویمن در گرامیداشت شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی به شدت گله مندیها افزود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گرامیداشت ایام الله دهه فجر خاصه ۲۲ بهمن را ازمصادیق بارز تعظیم شعائر الهی دانست وافزود: از ستاد ملی کرونا انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب و با شنیدن نظرات کارشناسان تصمیم مقتضی را اتخاذ کندکه هم نکات بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و هم گرامیداشت این روز ملی مورد بی مهری قرار نگیرد.

حجت الاسلام محمودی از تمامی ادارات کل استان درخواست کرد امسال را با توجه به حساسیتهای موجود جدی تر جهت برنامه ریزی دهه فجر اقدام کنند‌.

وی گرامیداشت ایام الله دهه فجر را جهت ایجاد نشاط در زمینه سازی حضور در انتخابات سال آینده بسیار مهم وتاثیرگذار دانست واز مسئولان امر خواست با توجه به دشمنیهای روزافزون دشمنان از ظرفیت مراسم انقلاب جهت خنثی سازی توطئه ها استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز