فرماندار شهریار؛

مدیران شهریار را با تمام مشکلاتش بخواهند/ تکریم ارباب رجوع را از شهید سلیمانی بیاموزیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۶۳۲۴
مدیران شهریار را با تمام مشکلاتش بخواهند/ تکریم ارباب رجوع را از شهید سلیمانی بیاموزیم
فرماندار شهریار در هفتمین جلسه شورای اداری که با حضور حق وردی نماینده حوزه مشق ، حجت الاسلام سالمی امام جمعه شهریار ، معاونین و راسای ادارت فرمانداری بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد گفت با اشاره به اینکه مدیران تصدی سمت در این شهرستان را با تمام مسائل و مشکلات موجود آن بپذیرند و فعالیت و پیگیری امورات صرفا در ساعات اداری قابل قبول نیست، گفت: تکریم ارباب رجوع مورد تاکید همیشگی است و بایستی احترام به مردم را از شهید سلیمانی بیاموزیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نورالله طاهری فرماندار شهریار اظهار داشت: چند صباحی بیشتر ما این توفیق را نداریم که در خدمت مردم باشیم و شرایط فعلی کشور و مردم را نیز مشاهده می‌کنیم و بایستی در تمامی اوقات به ویژه حال حاضر به مردم را تکریم کنیم.

وی افزود: هیچ وقت گفته نشده که بر خلاف مقررات عمل کنیم اما همه می‌دانیم که به چه نحوی رضایت ارباب رجوع را جلب کنیم و حس دلسوزی، توجه و دغدغه به وی منتقل شود.

فرماندار شهریار با اشاره به لزوم نهادینه سازی تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اداری شهرستان بیان داشت: تکریم ارباب رجوع جزو دستورات و تاکیدات همیشگی مقام معظم رهبری است و نمونه بارز آن سردار شهید سلیمانی بود که نمونه‌های رفتار وی با مردم را مشاهده کرده‌ایم.

طاهری با اشاره به مشکلات این حوزه گفت: مردم نیازمند خدمت صادقانه و ما موظف به انجام آن هستیم و بایستی وظایف بر اساس اصول انجام دهیم و قطعا طعم حل مشکلات و گره‌های مردم بسیار شیرین است.

وی با اشاره به اینکه مدیران پیش ازتصدی سمت در شهریار بایستی آن را با تمام مسائل، مشکلات و سختی‌ها بپذیرند، ادامه داد: برای مدیران و مسوولین ادارات ساعت اداری معنا ندارد و این شهرستان بسیار ویژه است و هیچ توجیهی برای مدیری که صرفا در ساعت اداری امورات را پیگیری می‌کند، معنا ندارد.

فرماندار شهریار با اشاره به لزوم حمایت همه‌جانبه دستگاه‌ها از موضوع تولید تصریح کرد: موضوع حمایت از تولید و اشتغالزایی در صدر اولویت‌های امروز کشور قرار دارد و نبایستی حتی یک روز در حمایت از صاحبان صنایع درنگ شود و بایستی مدیر اداره مربوط پیش از ورود مسؤول بالادستی و نظارتی گره واحد‌های صنعتی و تولیدی را باز کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز