ساداتی:

مشارکت مردم در اجرای دستورالعمل های بهداشتی عامل تغییر به وضعیت زرد است

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۷۵۰۷
مشارکت مردم در اجرای دستورالعمل های بهداشتی عامل تغییر به وضعیت زرد است
فرماندار شمیرانات گفت:مردم با رعایت دستورالعمل ها و حفظ فاصله اجتماعی عامل اصلی کاهش شیوع و تبدیل وضعیت از نارنجی به زرد هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی  با اشاره به نقش مشارکت مردم در تغییر وضعیت نارنجی به زرد اظهار کرد: مشارکت مردم در رعایت فاصله اجتماعی ، ماسک زدن و عدم مسافرت های غیر ضرور و همچنین رعایت بهداشت فردی از عوامل کاهش خطر پذیری شیوع کرونا یا همان تبدیل وضعیت نارنجی به زرد است.

رئیس ستاد مدیریت کرونا شمیرانات عنوان کرد: از امروز کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد. در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور ۳‌/۲ (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

ساداتی تصریح کرد: مشاغل گروه سوم از امروز می توانند فعالیت خود را شروع کنند. البته رعایت دستورالعمل های بهداشتی در صنوف گروه سوم نیز همانند گروههای اول و دوم باید اجرا و رعایت شود .

وی ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه کادر درمان ابراز کرد: از ابتدای شیوع این ویروس کادر درمان با کار جهادی و ایثارگرانه خود به نجات بیماران شتافتند که در راستای قدردانی از آنان تا تبدل شدن به وضعیت سفید مشارکت ها بیش از پیش ادامه یابد.

 

نظر شما