بخشدار جدید بومهن معرفی شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۷۵۷۶
بخشدار جدید بومهن معرفی شد
صبح امروز و در نشستی با حضور عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس، معاونان فرماندار، بومهن دهیاران بخش بومهن و روسای شوراهای اسلامی این بخش، سیاوش نوری به عنوان بخشدار جدید بومهن معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس در ابتدای این نشست مردم را ولی نعمتان انقلاب و کشور دانست و با اشاره به وظیفه مسئولان به عنوان خدمتگزار مردم گفت: برخی مطالبات مردم انباشته شده است و باید با حداکثر توان برای برطرف سازی این مطالبات و پاسخگویی به مردم کوشا بود به ویژه در بحث های فرهنگی و اجتماعی که تلاش مضاعف و جدی را می طلبد.

رضایی به انتخابات سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شده و مردم نیز همواره نشان داده اند با درایت و تیزبینی در انتخابات حاضر خواهند شد اما نزدیکی به زمان انتخابات نباید خللی در انجام فعالیت های مسئولان و روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کند.

وی افزود: برخی افراد و گروه ها متاسفانه با وارد کردن هجمه ها و بی انصافی های بسیار زیاد و بدون پشتوانه به دولت در حال تضعیف دولت و کشور هستند اما باید بدانند دولت دوازدهم همان دولت یازدهم است که اقتصاد کشور را نجات داد و رشد اقتصادی و کاهش تورم موفق عمل کرد و کاهش بیکاری نتیجه تلاش های دولت بود و امیدواریم مخالفینی که فقط به خود و منافعشان فکر می کنند بفهمند تضعیف جایگاه دولت و ریاست جمهوری و بی اثر نشان دادن رای مردم تاثیر منفی در مشارکت مردم در انتخابات و اقتدار کشور دارد.

فرماندار پردیس تغییرات انجام شده در حوزه تقسیمات کشوری شهرستان را اتفاق بزرگی ذکر کرد و گفت: ارتقای روستاهای خسروآباد و سعید آباد به شهر و تاسیس بخشداری مرکزی شهرستان که از الزامات اولیه هر شهرستانی است در عرض شش ماه، نشان از توجه فرمانداری به ارتقای خدمت رسانی است و هم مسئولیت ما را زیاد میکند و هم مطالبات ساکنان شهرستان را افزایش می دهد.

فرماندار پردیس تصریح کرد: بومهن علیرغم سابقه طولانی با محرومیت هایی مواجه است و بخشداری به همراه مدیریت شهری و روستایی باید

برای ایجاد تغییرات اساسی و سرعت بخشیدن به ارتقای خدمت به مردم کوشا باشند.

وی در پایان از تلاش ها و اقدامات خدادادی قدردانی کرد و افزود: بخشداری مسئولیتی مهمی است زیرا بخشدار نماینده عالی دولت بوده و مسئول هماهنگی و پیاده سازی برنامه های کشوری است و باید از تجربیات مدیران برای رفع مشکلات موجود استفاده کرد و فعالیت های بخشدار پیشین بومهن، وظیفه و مسئولیت بخشدار جدید را سنگین تر می کند.

در ادامه این جلسه خدادادی بخشدار پیشین بومهن ضمن قدردانی از همه مسئولان شهرستان برای همکاری در انجام امور، به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخته و نوری نیز جلو گیری از ساخت و ساز غیر مجاز، افزایش مشارکت اجتماعی، تلاش برای تخصیص اعتبارات توسعه ای، بهبود وضعیت شهر و روستاهای تابعه، مردم داری و پیگیری امور را از برنامه ها و اولویت های خود برای پیشبرد امور دانست.

در پایان این نشست از زحمات رضا خدادادی بخشدار پیشین بومهن طی شش و نیم سال سابقه خدمت در بخش قدردانی شده و حکم مسئولیت سیاوش نوری به عنوان بخشدار بومهن که از سوی استاندار تهران به نمایندگی از وزیر کشور صادر شده بود به وی اهدا شد.

نوری سابقه ۲۳ سال فعالیت در وزارت کشور و در سمت هایی از جمله معاونت برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری دماوند و معاونت فنی و عمرانی فرماندار رباط کریم را در کارنامه خود دارد.

1

7

10

11

99

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز