استاندار تهران:

لزوم بازنگری قانون گزینش؛ رویکرد تخصصی در گزینش ملاک عمل باشد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۸۳۲۱
لزوم بازنگری قانون گزینش؛ رویکرد تخصصی در گزینش ملاک عمل باشد
استاندار تهران بااشاره با لزوم بازنگری قانون گزینش گفت: در گزینش افرادی که بعدا نیروی انسانی یک مجموعه محسوب می شوند باید با نگاهی بسیط و تخصصی با افراد برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در دیدار با حسین همراهی نماینده وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت کشور با اشاره به اینکه فرمان تاریخی امام در گزینش در آن مقطع تاریخی کشور و انقلاب در حوزه گزینش بسیار تحول گرا بود اظهار داشت: سیاست جذب حداکثری در گزینش ملاک عمل گزینشگران در تمامی مراحل گزینش باشد.

وی ادامه داد: در گزینش افرادی که بعدا نیروی انسانی یک مجموعه محسوب می شوند باید با نگاهی بسیط و تخصصی با افراد برخورد شود، چراکه برخوردهای سازنده در گزینش موجب اصلاح افراد می شود و در مقابل برخوردهای سلیقه ای گزینش می تواند باعث استخدام افرادی در سیستم اداری شود که خیلی برای ادارات اثربخش نباشند.

استاندار تهران عنوان کرد: گزینش فعال، پویا و اثربخش رکن پیشرفت سازمان ها است چرا که می تواند با تشخیص صحیح اقدام به جذب نیروی انسانی داشته باشند، از اینرو جهت گیری صحیح و اصولی در کنار ریل گذاری و برنامه ریزی در هسته گزینش استانداری اصل اساسی است.

محسنی بندپی با بیان اینکه ساختار گزینش در استانداری تهران باید متناسب با اقدامات هسته گزینش باشد گفت: امروز بازنگری در قانون گزینش ضروری است و استقلال مالی گزینش استقلال رای اعضای گزینش را به همراه دارد

 

نظر شما