تاکید فرماندار شهرقدس و "نصرالله پریچهره" بر لزوم پیگیری پروژه های نیمه تمام ورزشی

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۸۳۲۸
تاکید فرماندار شهرقدس و نصرالله پریچهره بر لزوم پیگیری پروژه های نیمه تمام ورزشی
در جلسه هم اندیشی فرماندار شهرقدس و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بر لزوم پیگیری پروژه های نیمه تمام ورزشی این شهرستان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس در دیدار صبح امروز(یکشنبه) از ضرورت پیگیری پروژه های نیمه تمام ورزشی گفت و از احداث خانه جوان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

وی به آمار بالای قهرمانان و مدال آوران این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: هدف ما سوق دادن جوانان به سمت ورزش و تخلیه انرژی آنهاست تا از این طریق از بروز اعتیاد در جامعه پیشگیری کنیم و در این راه باید به کارآفرینی برای مربیان، ایده های ارزشمند مربیان و هزینه های مربوط به ستاد مبارزه با مواد مخدر توجه شود.

فرماندار شهرستان قدس گفت: هدف باید رضایتمندی مردم و مشارکت حداکثری باشد و در این بین جانبازان و معلولین که بخش مهمی از ورزش هستند باید مورد رسیدگی قرار گیرند.

وی ادامه داد: باید به جانبازان و معلولین به طور ویژه نگاه کرد؛ آنها نیاز به ورزش دارند و باید در سالن ها زمان مناسبی را به آنها اختصاص بدهیم. 

گفتنی است در همین ارتباط مقرر شد با هماهنگی، سالن حضرت ولیعصر(عج) شهرداری  با همکاری و مساعدت رئیس شورای اسلامی و شهردار مرکزی، تجهیز و امکانات لازم برای ورزش جانبازان در نظر گرفته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این دیدار گفت: اعتبارات ورزشی ضعیف شده و علت آن بسته شدن اماکن ورزشی است.

نصرالله پریچهره بر لزوم اجرایی شدن بخشنامه های بخشودگی هزینه های اماکن دولتی و ورزشی تاکید کرد و گفت: ضرورت تعریف پروتکل های بهداشتی برای باز شدن اماکن ورزشی به ویژه استخر های سرپوشیده احساس می شود.

 استخرها بسته شده اند و پروتکل های راه اندازی استخرها باید زودتر مشخص شود.

وی ادامه داد: باید درجهت عمومیت بخشیدن و ورزش همگانی کوشا باشیم و جایگاه رشته های ورزشی "سبکی" را احیا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان از لزوم کمک گرفتن از ارزش افزوده روستاها گفت و تاکید کرد: سوق دادن مردم و علاقه مندان به ورزش به سوی فضاهای باز هزینه کمتری دارد و دسترسی به این فضاها نیز بهتر است.

پریچهره با اشاره به اهمیت ورزش جانبازان و معلولین گفت: رضایتمندی جانبازان زمانی خواهد بود که یک سالن ویژه به آنها اختصاص داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز