بررسی موانع پیش روی احداث ورزشگاه پنج هزار نفری قیامدشت

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۸۷۶۰
بررسی موانع پیش روی احداث ورزشگاه پنج هزار نفری قیامدشت
در جلسه ای با حضور بخشدار خاوران ، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ، رییس شورای شهر و معاون شهردار قیامدشت و رییس اداره ورزش و جوانان بخش خاوران ، مشکلات و موانع پیش روی احداث ورزشگاه پنج هزار نفری قیامدشت بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران در این جلسه اظهار داشت : قطعا با بهره برداری این ورزشگاه نه تنها ورزشکاران قیامدشت بلکه شهرهای همجوار نیز می توانند از آن استفاده نمایند .

وی افزود : واقعا جای سوال دارد که چرا احداث این ورزشگاه تاکنون به نتیجه ای نرسیده و سال ها بلاتکلیف مانده است .

شعبانزاده تصریح کرد : برای ورزشکاران مهم نیست مالک این ورزشگاه چه کسی است و برای ما هم، مهم این است که این ورزشگاه نهایتاً احداث شود.

بخشدار خاوران تاکید کرد : از شورای شهر و شهرداری قیامدشت و همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان ری انتظار می رود هر چه سریعتر نسبت به احداث این ورزشگاه اقدام نمایند.

نماینده عالی دولت در بخش خاوران در ادامه گفت ؛ ما نمیخواهیم کسی را متهم نماییم و هدف از تشکیل این جلسه ، همفکری جهت حل مشکلات پیش روی این پروژه مهم می باشد.

در این جلسه مقرر گردید ، شهرداری قیامدشت با تنظیم لایحه ای جدید و ارائه آن به شورای شهر قیامدشت ، هر چه سریعتر نسبت به شروع پروژه اقدام نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز