بابایی:

واحدهای تولیدی و صنعتی بخش کهریزک روی ریل توسعه قرار می گیرد

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۲۰۵۵۰
واحدهای تولیدی و صنعتی بخش کهریزک روی ریل توسعه قرار می گیرد
بخشدار کهریزک با تاکید بر توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی بخش کهریزک گفت: به تمامی وعده‌های داده شده در حوزه جهش تولید جامه عمل پوشانده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ امین بابایی در بازدید از کارخانه کاشی سعدی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک و سرگرد حیدری معاون سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر صورت پذیرفت، اظهار داشت: علیرغم همه فشارهای خارجی و تحریم‌ها در طول یکسال گذشته بخش اعظمی از مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی بخش کهریزک با اعطای تسهیلات رفع شده است.

وی با تأکید بر حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی بخش کهریزک تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید مساعدت لازم را در این زمینه داشته باشند.

بخشدار کهریزک افزود: باید موانع و بروکراسی‌های موجود بر سر راه تولید را در هر دستگاه و نهادی برطرف کنیم تا با تسهیل مسیر تولید، جهش تولید هم محقق شود.

بابایی با اشاره به اهمیت تثبیت اشتغال موجود در شرایط خاص کشور بیان کرد: باید تحت فشارهای کرونا و تحریم بتوانیم علاوه بر تثبیت اشتغال، بر رونق تولید و اشتغال هم بیافزاییم.

وی ادامه داد: براساس هدفگذاری‌های صورت گرفته برای احیای واحدهای تولیدی راکد، برنامه‌ریزی شده تا با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه توسعه اقتصاد و اشتغال منطقه فراهم شود.

بخشدار کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش ما این است که به تمامی وعده‌های داده شده جامه عمل پوشانده و با بررسی موشکافانه طرح‌های تولیدی را به چرخه فعالیت بازگردانیم و مشکلات و موانع موجود را تا حد امکان برطرف‌سازی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز