فرماندار پاکدشت:

دهه مبارک فجر، فرصتی مناسب برای افزایش امید در جامعه است

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۲۶۲۹
دهه مبارک فجر، فرصتی مناسب برای افزایش امید در جامعه است
فرماندار پاکدشت گفت: دهه مبارک فجر، فرصتی مناسب برای افزایش امید در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان پاکدشت، حجت الاسلام لزومی امام جمعه شهرستان، شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، خانی بخشدار مرکزی علیدادی بخشدار شریف آباد حجت الاسلام خداپرست امام جمعه شریف آباد و دیگر مسئولان در سالن جلسات حوزه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد.

فرماندار پاکدشت در این جلسه با بیان اینکه هر چه داریم از برکت خون شهدا و ولایت فقیه است گفت: امروز، امنیت، استقلال و آرامش خود را مدیون انقلاب اسلامی و جانفشانی شهدای معزز و مردم همیشه در صحنه هستیم، لذا شایسته است تمام تلاش خود را با باوری که به آرمان های انقلاب اسلامی داریم، برای خدمت بی منت به مردم و  آگاهی جامعه از اقدامات و تلاش های صورت گرفته در سطح کشور به کار ببندیم.

یوسفی جمارانی خطاب به مسئولان شهرستان تأکید کرد: برای بازگو کردن اقدامات نباید از هیچ تلاشی کوتاهی کرد و میطلبد توجه لازم در بحث اطلاع رسانی و مستند سازی اقدامات، صورت پذیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: اطلاع مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی می تواند دلگرمی و امید جامعه را افزایش دهد و اراده و انگیزه اقشار مختلف مردم  را در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، تقویت نماید.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم کشور ما در تمام عرصه ها و دوره ها مانند تثبیت نظام، دفاع مقدس و سازندگی حامی نظام بوده و ضمن حفظ شور انقلابی خود، همگام با مسئولان حرکت کرده اند و در آینده نیز، آن چیزی که عبور ما را از مسیر پر چالش پیش رو که حاصل کینه دشمنان قسم خورده انقلاب است رقم می زند، تقویت وحدت، همگرایی و تلاش بی وقفه مسئولین و گره گشایی از امور مردم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز