در سفر یک روزه صورت گفت:

دیدار مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با فرماندار اسلامشهر

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۶:۴۷
کد خبر: ۱۱۲۳۰۴۴
دیدار مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با فرماندار اسلامشهر
دکتر کاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  دکترکاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان امروز  بهمراه پیام نظر رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر، سید علیرضا کیایی مدیر دفتر خبرگزاری برنا استان تهران با مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که  سرمدی معاون عمرانی فرمانداری و  پیام نظر رئیس اداره ورزش و جوانان حضور داشتند ، ارائه عملکرد فعالیتهای قابل توجه ورزش و جوانان اسلامشهر به ویژه در دهه مبارکه فجر مورد تاکید قرار گرفت.

فرماندار اسلامشهر در این دیدار ضمن خوش آمد گویی گفت : گرایش جوانان به ورزش می تواند آنان را از بسیاری از آسیب های اجتماعی مصون سازد.

مرسلپور عنوان کرد: شادابی و نشاط در هر شرایطی لازمه یک زندگی خوب بوده و نخستین و اصلی‌ترین لازمه پرورش نیروی موفق، خلاق، و اثرگذار در حوزه های مختلف حتی در آموزش‌های نظامی توجه به امر ورزش است.

وی تصریح کرد: برای انجام هر کاری باید روحیه ورزشی را در خودمان تقویت کنیم، ورزش احساس مثبت به دنبال دارد و دیدگاه و تفکر ورزشکار همواره مثبت است و بر مبنای مفاهیم کسی که رخوت و سستی دارد، نیست.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنیم معرفی اسلامشهر به عنوان پایتخت ورزش با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری اصحاب‌ رسانه و همکاری کلیه دستگاه‌ها، ورزشکاران و اعضای شورای ورزش و جوانان در اولویت اساسی برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار گیرد.

 

نظر شما