هشدار معاون استاندار تهران نسبت به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به جهت عدم شیوع پیک دیگر کرونا؛

فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران ۷۷ درصد است

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۱۲۳۰۶۴
فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران ۷۷ درصد است
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با هشدار نسبت به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به جهت عدم شیوع پیک دیگر کرونا گفت: فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران ۷۷ درصد است که اثرگذاری منوط به رعایت بالای ۹۰ درصد می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شکراله حسن بیگی در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در مورد محوریت این جلسه اظهار داشت: در مورد وضعیت بازگشایی مدارس در جلسه گذشته به مصوبه ایراداتی داشتیم که خوشبختانه اعلام شد حضور دانش آموزان در مدرسه اجباری نیست.

وی در مورد وضعیت بیماران کرونایی در استان تهران افزود: یک درصد پذیرش بیماران کرونایی در بخش های ویژه بیشتر شده و سن فوتی ها نیز کم شده که این موارد نیازمند پیگیری و کنترل جدی است و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با مشکل مواجه می شویم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: میزان رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی در استان به ۷۷ درصد رسیده در صورتی که اثرگذاری در گرو رعایت بالای ۹۰ درصدی می باشد.

حسن بیگی در مورد کرونای انگلیسی گفت: مواردی که در کشور از نوع انگلیسی کرونا را شاهد بودیم نوعا در استان تهران هستند که پیگیر هستیم تا اطرافیان چنین افرادی رهگیری و قرنطینه شوند.

وی با درخواست از شهروندان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد: بر اساس گزارشات ۲ صدم درصد مراجعات به بیمارستان ها بیشتر شده، ضمن اینکه مسافرت به شهرهای شمالی نیز نگرانی را ایجاد کرده است که از شهروندان درخواست می کنیم پروتکل ها را رعایت کنند و از سفر به شهرهای شمالی اجتناب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز