اجرای طرح "اقتدار ۲" در غرب استان تهران / دستگیری ۱۰۳ نفر اراذل و اوباش

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۱:۲۱
کد خبر: ۱۱۲۳۵۴۲
اجرای طرح اقتدار ۲ در غرب استان تهران / دستگیری ۱۰۳ نفر اراذل و اوباش
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح "اقتدار 2" برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان های غرب استان تهران و دستگیری 103 نفر اراذل و اوباش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار "کیوان ظهیری" در گفت و گویی بیان کرد: بنا به درخواست مکرر مردم برای برخورد با اراذل و اوباش و براساس وظیفه ذاتی پلیس، طرح مقابله با این افراد از سه روز گذشته توسط پلیس در 6 شهرستان غرب استان تهران به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح 319 نفر دستگیر شدند، که 103 نفر از این دستگیر شده ها از مخلان نظم و امنیت بوده و علی‌رغم اینکه دفعاتی به جرم شرارت بازداشت شده بودند مجدداً به اقدامات مجرمانه خود ادامه داده و به علت شرارت، نزاع و تخریب بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح، 112 حکم قضائی اجرا شد، بیان داشت:  239 مخفیگاه و پاتوق اراذل و اوباش در شهرستان های غرب استان تهران  مورد  بازرسی و کنترل قرارگرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف 18 قبضه سلاح جنگی، 40 قبضه سلاح سرد از اوباش بازداشت شده، بیان داشت: در عملیات های پلیس، 13 هزار و 500 نخ سیگار قاچاق و2 هزار و 200 لیتر روغن خوراکی غیرمجاز و تقلبی نیز کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف 472 دستگاه ماینر، اعلام کرد: 21 هزار و 700 عدد قرص غیرمجاز و روانگردان نیز از متهمان کشف شد.

وی با اشاره به پخش کلیپی از تخریب خودروهای شهروندان در شهرستان بهارستان در فضای مجازی، تصریح کرد: در این خصوص، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار ظهیری افزود: فردی که سه نفر از شهروندان بهارستان را به صورت نیمه عریان و با تهدید سلاح سرد در سطح شهر گردانده بود در عملیاتی ویژه توسط پلیس دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به این که اجرای طرح عملیاتی "اقتدار 2" در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

 

نظر شما