رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ری؛

مجموعه قرآنی عطر فاطمی باقرشهر نگین درخشان ری

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۳۹۳۹
مجموعه قرآنی عطر فاطمی باقرشهر نگین درخشان ری
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت : همجواری با حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و وجود اساتید نمونه قرآنی و بستر مناسب تبادل اسناد و دانشجو و برگزاری کنفرانسهای قرآنی، فضای مناسبی را برای تعامل سازنده مجموعه قرآنی عطر فاطمی باقرشهر با مدیریت آن استان مقدس بوجود می آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام کنگرلو رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ری در بازدید از دو پروژه فرهنگی قرآنی شهرداری باقرشهر گفت : ساخت مسجد و مجموعه قرآنی مزین بنام مبارک حضرت علی بن ابیطالب (ع) نشان دهنده نگرش معنوی مدیریت شهری باقرشهر به سیره نبوی و حفظ ارزشهای والای اسلام ناب محمدی است.

وی ادامه داد : در راستای اهمیت ویژه به دروس قرآنی و به کاربستن درسها و آموزه های قرآنی برای نسل جوان ساخت این نمونه پروژه ها بسیار جالب و در خور توجه میباشد.

کنگرلو اذعان داشت : همجواری با حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و وجود اساتید نمونه قرآنی و بستر مناسب تبادل اسناد و دانشجو و برگزاری کنفرانسهای قرآنی، فضای مناسبی را برای تعامل سازنده مجموعه قرآنی عطر فاطمی باقرشهر با مدیریت آن استان مقدس بوجود می آورد.

وی در پایان نیز از پروژه در حال ساخت مسجد امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) کوی ارغوان دیدن به عمل اورد و افزود : بروز و ظهور چنین پروژه هایی با حضور خیرین گمنام مایه افتخار و مباهات است و ساخت این مسجد از شاهکارهای معماری اسلامی می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز