فرماندار ری:

بهسازی، تعریض و ایمن سازی راه های شهرستان ری اجرایی می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۴۹۶۳
بهسازی، تعریض و ایمن سازی راه های شهرستان ری اجرایی می شود
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با هماهنگی صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و با مشارکت فرمانداری ری از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده بهسازی، تعریض و ایمن سازی راه های مواصلاتی و شریانی شهرستان ری اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهارداشت: ایمنی راهها و بهسازی راه‌های اصلی و روستایی و رفع مشکلات کمربندی دوم تهران، تقاطع غیر همسطح سه راهی غنی آباد و نقاط حادثه خیز شهرستان ری بعنوان یکی از اولویت های مهم قرار دارد که در این راستا جلسه ای با حضور  معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای در محل فرمانداری تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

معاون استاندار تهران افزود: در این جلسه در خصوص تصمیماتی که در گذشته برای ایمن سازی را‌هها گرفته شده و اجرایی نشده بود تبادل نظر شد که از مهمترین آن پروژه تکمیل سه راهی غنی آباد و احداث تقاطع غیر همسطح است که بیش از چند دهه به حال خود باقی مانده که تکمیل این پروژه با پیگیری استاندار تهران در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد با کمک فرمانداری ویژه شهرستان ری، اداره کل راهداری حمل و نقل جاده و سازمان حمل و نقل جاده ای و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مقدمات اجرایی شدن این پروژه با اخذ اعتبارات لازم از مراجع ذیصلاح محقق شود. 

فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد: در خصوص راه های روستایی هم قرار شد با مجوز راهداری و حمل و نقل جاده ای، جاده سایت و جاده گلحصار در بخش کهریزک و سایر راههای روستایی که حادثه خیز هستند، با هماهنگی مسئولان محلی و همکاری اداره کل راهداری ضمن تسریع، تعریض و ایمن سازی شوند.

توکلی کجانی بیان داشت: ایمن سازی محورهای مواصلاتی از جمله محور امام رضا (ع) نیز بررسی شد که در این خصوص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران موضوع را پیگیری و اجرایی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: اجرای دو طرح گازرسانی به روستاهای بخش فشافویه و انتقال آب شرب به تعدادی از روستاها بدلیل حفاری در حریم راه چند ماهی بلاتکلیف مانده بود که با تعامل ایجاد شده با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این مشکل نیز برطرف شد تا روستاهای شهرستان ری از نعمت گاز و آب با کیفیت بهره مند شوند.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری با  سازمان راهداری و حمل ‌ونقل جاده ای با محوریت استاندار تهران، بتوانیم مشکلات مربوط به راههای شهری و روستایی را در سریعترین زمان ممکن رفع کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز