ساداتی؛

تحریم، فرصتی مغتنم در تولید محصولات با کیفیت ایرانی است

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۲۴۹۸۱
تحریم، فرصتی مغتنم در تولید محصولات با کیفیت ایرانی است
فرماندار شمیرانات به تغییر نگاه به تحریم به عنوان فرصت تاکید کرد و خواستار حمایت از تولید محصولات ایرانی با کیفیت از سوی صاحبان صنایع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی در دهمین جلسه  کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان افزود: در راستای تقویت تولید ملی باید از ورود هرگونه کالای قاچاق به شهرستان جلوگیری شود . خوشبختانه میزان قاچاق در شهرستان شمیرانات خیلی گسترده نمی باشد واما باید با هر اندازه مقابله شود و امیدوار هستیم این حجم ناچیز کالای قاچاق به صفر برسد.

وی بر برخورد قاطع با تعرض کنندگان به حقوق مردم بویژه در حوزه ارائه اقلام سلامت محور و کالای مصرفی بر ضرورت تشدید نظارت در نحوه توزیع و فروش تاکید کرد.

ساداتی در ادامه سخنان خود براهمیت سرعت بخشیدن به پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی و پلاک کوبی دام ها اشاره و  وجود دام های پلاک نشده را یک عامل خطر افرین برای انتقال بیماری ها دانست و اظهار داشت:  پلاک کوبی و تعیین هویت دام ها اقدامی ضروری برای کمک بیشتر به دامداران و جلوگیری از شیوع بیماری ها و در نتیجه سلامت و امنیت غذایی مردم است زیرا سلامت محصولاتی که از دامداری ها خارج می شود به طور مستقیم بر سلامت مردم تاثیر دارد.

 نماینده عالی دولت در شمیرانات تصریح کرد:  کالای قاچاق سبب از بین رفتن فرصت های شغلی زیادی شده که بیشترین قاچاق در زمینه پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده و از زمان شروع مبارزه با این آسیب توانمندی ملی ما در افزایش تولیدات کارخانه ها رشد چشمگیری داشته است  و راه مقابله با این تهاجم اقتصادی را ایجاد اشتغال و حمایت از  تولید داخلی و عرضه محصولات با کیفیت داخلی عنوان کرد. همچنین افزایش قیمت ارز و کالاهای خارجی را فرصتی مناسب برای عرضه محصولات داخلی با کیفیت و با قیمت مناسب دانست.

نظر شما