بر اساس تفاهم‌ نامه ایی انجام شد:

استقرار استارتاپ‌های مدیریت شهری در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۲۵۳۰۳
استقرار استارتاپ‌های مدیریت شهری در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر
استارتاپ‌های مدیریت شهری در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در محدوده ناحیه یک شهرداری منطقه ۶ تهران قرار دارد، مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه شش تهران از انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری با دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، استارتاپ‌های مدیریت شهری در برج فناوری شماره ۲ دانشگاه امیرکبیر مستقر می‌شوند.

وی افزود: برج فناوری شماره ۲ دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ۸ طبقه در حال بازسازی است که قرار است ۲ طبقه از آن به مدت سه سال در اختیار شهرداری جهت استقرار استارتاپ‌های مدیریت شهری قرار گیرد.

فرهادی، این تفاهم بین شهرداری و دانشگاه امیرکبیر را ناشی از خدمات شهرداری منطقه ۶ به دانشگاه امیرکبیر دانست و گفت: به شهرداران نواحی شش گانه تاکید کرده‌ایم که همانند کمک‌رسانی ویژه‌ای که به مجموعه‌های فرهنگی، درمانی و بیمارستانی داریم، همین نگاه ویژه را نسبت به مجموعه‌های آموزشی و دانشگاهی نیز داشته باشیم.

وی گفت: در این راستا، شهرداری در زمینه مباحث ایمنی، سلامت، فضای سبز، شهرسازی، فرهنگی و ترافیکی به دانشگاه امیرکبیر و دبیرستان البرز که در جوار این دانشگاه قرار دارد، خدماتی را ارائه داده و کمک حال‌شان بوده‌ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز