استفاده از ۲ هزار و ۵۸۰ تن شن و نمک برای یخ زدایی معابر شهر دماوند

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۹:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۵۴۷۸
استفاده از ۲ هزار و ۵۸۰ تن شن و نمک برای یخ زدایی معابر شهر دماوند
شهردار دماوند در خصوص میزان نمک مصرف شده در راستای پاکسازی معابر گفت: از ابتدای بارش برف تا پایان دی‌ماه، دو هزار و ۴۰۰تن نمک فله و ۱۸۰ تن نمک کیسه مصرف شده است و در حال حاضر ۴۸۰ تن نمک فله موجود می باشد.

عباس صفری روز یکشنبه با بیان اینکه عملکرد این نهاد با همکاری اداره راه در طی دو بارش اخیر قابل قبول و مثبت بوده است، اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی در زمان بارش برف شهر دماوند را به سه منطقه مشاء، مرکز شهر و گیلاوند تقسیم کردیم.

وی افزود: در منطقه مشاء یک نمک‌پاش مکانیزه، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و ۶ مخزن نمک داریم و همچنین در کنار میدان اصلی نیز کیسه‌های نمک را قرار دادیم.

صفری ادامه داد: در مرکز شهر یک دستگاه نمک پاش مکانیزه، یک دستگاه کامیون، سه دستگاه نیسان، دو دستگاه گریدر، یک دستگاه ایسوزو و بابکت و ۳۵ مخزن نمک پیش بینی شده است.

شهردار دماوند گفت: در منطقه گیلاوند نیز سه دستگاه ایسوزو، یک دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، دو دستگاه نیسان، یک دستگاه کامیون، یک دستگاه تراکتور و ۳۰ مخزن نمک داریم که از این تعداد ۷ مخزن به سرقت رفته است.

صفری اضافه کرد: ۹۶ نیرو با احتساب نیروهای پشتیبان در این ۳ منطقه در حال فعالیت هستند و پس از بارش نیز ۴۷ نیرو بحث تکان دهی درختان سطح شهر را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به بارش های اخیر برف در شهر دماوند در بحث ذخیره نمک مشکلی نداریم چراکه به میزان لازم تهیه شده تا با مشکل مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه در راستای پاکسازی برخی از کوچه‌ها نیازمند تراکتور هستیم، گفت: بر همین اساس دو دستگاه تراکتور اجاره کردیم و اگر بتوانیم دو دستگاه نمک پاش مکانیزه دیگر نیز اضافه کنیم یک قدم قوی در خدمات رسانی سریع برمی‌داریم.

صفری تاکید کرد: حوزه‌‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی برای خدمات‌رسانی به شهروندان در حال فعالیت هستند، اما شهروندان به خودشان کمک نمی‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز