کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) در ورامین ۲۵ ساله شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۵:۰۵
کد خبر: ۱۱۲۵۹۵۵
کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) در ورامین ۲۵ ساله شد
مسئول کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی ره شهرستان از راه اندازی کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) در روز 12 بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه کمیته کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین صبح امروز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

یوسف تاجیک اسماعیلی مسئول کمیته کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) دهه فجر شهرستان ورامین در این جلسه با بیان اینکه امسال به خاطر شرایط کرونا این سومین راه اندازی کاروان در سطح شهرستان ورامین(تشییع نمادین حضرت زهرا(س) و کاروان بصیرت) می باشد گفت: در چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، امسال بیست و پنجمین سالی است که در شهرستان ورامین به طور متناوب در 12 بهمن کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) با همان سبک و سیاق سال 57 راه اندازی می گردد.

وی افزود: مسیر حرکت این کاروان از امامزاده طاهر و مطهر(ع)  در خیرآباد به سمت شهر ورامین خواهد بود و در انتها در مقابل مسجد جامع تاریخی ورامین پایان خواهد یافت.

تاجیک اسماعیلی ساعت شروع حرکت این کاروان را مطابق زمان ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران در 12 بهمن سال 57 ذکر کرد و بیان داشت:ساعت شروع حرکت کاروان از ساعت ۹/۳۳ آغاز خواهد شد و پیش بینی ما این است که حدود 25 کیلومتر طی مسیر خواهیم داشت و سعی ما بر این است که در خیابان های شهر ورامین با پخش سرودهای انقلابی و حماسی اوایل انقلاب، یاد و خاطره این روز تاریخی را زنده نماییم.

مسئول کاروان نمادین با اشاره به شرایط کرونایی در سال جاری اظهار داشت: متاسفانه با تعطیلی مدارس در شرایط ویژه امسال استقبال دانش آموزان و دانشجویان از این کاروان میسر نیست ولی پیش بینی ما این است که در 25 کیلومتر مسیر بازدید اگر در هر متر یک نفر بیننده از این کاروان باشند ما 25 هزار نفر بیننده خواهیم داشت که امید داریم هر چه زوتر این بیماری از کشور ما و دنیا ریشه کن شود تا کارها و  برگزاری مراسم به روال قبل برگردد.

 

نظر شما