شهردار اندیشه :

طرح جهادی روشنایی در شهر اندیشه آغاز شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۶۱۰۸
طرح جهادی روشنایی در شهر اندیشه آغاز شد
شهردار اندیشه گفت : با توجه به ارسال لایحه ای در خصوص اجرای طرح جهادی روشنایی سطح شهر برای شورای اسلامی و تصویب آن در شورای اسلامی و کمیته انطباق این طرح در اولویت کاری شهرداری اندیشه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علی ملکی در این خصوص گفت : مجموعه مدیریت شهری اندیشه در راستای ارتقای امنیت و جلب رضایت شهروندان اقدام به برنامه ای تدوین شده موسوم به طرح جهادی روشنایی معابر سطح شهر نموده است که با اجرای این برنامه از پیش تعیین شده شهری شاهد بهینه سازی سیستم های روشنایی معابر و اماکن عمومی با توجه به ضرورت روشنایی راهها خواهیم بود .

وی ادامه داد : این طرح دارای مزایا بسیاری مطلوبی  همچون کاهش حوادث و سوانح ناشی از وقوع تصادفات به جهت افزایش قدرت دید ، سهولت تردد و همچنین آرامش بصری رانندگان وسایل نقلیه ، ایجاد امنیت و کاهش جرم و جنایت ، آسودگی خاطر بیشتر عابرین پیاده جهت تردد در ساعات تاریکی هوا و امکان ادامه فعالیت های تجاری و صنعتی در شب خواهیم بود.

علی ملکی یادآور شد : همه این مزایا در نهایت موجب افزایش ساعات فعال یک شهر و پویایی و زنده تر شدن اقتصاد و تردد شهری خواهد شد که ارتقای سطح کیفی زندگی را نیز به همراه خواهد داشت.

شهردار اندیشه در ادامه تصریح کرد : در این زمینه شهرداری اندیشه اقدام به خرید 500 عدد چراغ روشنایی 70 وات گازی سدیم به همراه متعلقات آن شامل 450 عدد پایه چراغ 1/5 متری روشنایی ، 500 عدد سرچراغی روشنایی با ترانس و متعلقات ، 500 عدد لامپ 70 وات گازی سدیم و متعلقات مربوط به  نصب آن و بیش از 1000 عدد کلمپ انشعاب و تسمه های پشت بندی و دیگر زیرمجموعه های آن نموده است و همه وسایل تحویل اداره برق شهر اندیشه شد تا این طرح به خوبی و به دست کارشناسان آن در سطح اندیشه به اجرا درآید.

شهردار اندیشه در پایان سخنان خود گفت : تلاش ما در مدیریت شهری خدمت صادقانه ، خالصانه و به دور از حواشی است تا بتوانیم در مدت خدمتگزاری به مردم بهترین خدمات را ارائه نماییم.

 

نظر شما