با مساعدت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفت؛

تامین کسری اعتبارات ورزش و جوانان استان تهران

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۲۶۵۷۴
تامین کسری اعتبارات ورزش و جوانان استان تهران
در دیدارمدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، بر بارگیری از ظرفیت های قانونی و انجام امور بصورت مشارکتی خصوصا ماده ۲۷ تاکید جدی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در جلسه ای که با حضور مسعود شفیعی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، در مورد تامین کسری اعتبارات هزینه ای و عمرانی، کسری بودجه حقوق و علی الخصوص مزایای پرسنل بحث و تبادل نظر شد و رییس سازمان مدیریت در مورد اعتبارات عمرانی بویژه پایان یافتن پروژه های عمرانی بالای 70 درصد، قول مساعد داد.

در این جلسه مقرر شد که با حمایت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در بحث مالی کمک شود تا بتواند دوران سختی را که در شرایط کرونا داشته و بسیار هم آسیب دیده، پشت سر بگذارد و مشکلات سر راه ورزش تهران با مساعدت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کمتر شود.
همچنین درمورد تعیین تکلیف نیروهای هیاتی که از محل اعتبارات درآمد اختصاصی، تامین حقوق خواهند شد، قرار شد فکری اساسی صورت گیرد تا ان شاالله این مشکل برای همیشه حل شود.

 

نظر شما