شهرستان قدس یک پارچه علیه ویروس کرونا

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۶۵۸۳
شهرستان قدس یک پارچه علیه ویروس کرونا
تلاش برای مهار کرونا در شهرستان قدس پایان ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران به صورت آنلاین به میزبانی محسنی بندپی در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد . 

در این جلسه مسئولین و اعضا ٕ ستاد مقابله با کرونا استان تهران مطالب و راه کارهای نوینی جهت جلوگیری از این ویروس منحوس  را ارائه دادند و در این میان فرمانداران استان تهران هم گزارشی از نحوه عملکرد و تلاش های خود در ستادهای شهرستانی مطالبی را به استاندار تهران ارائه نمودند.

دکتر لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس هم به تلاش ها و مجموع فعالیت های شهرستان قدس به جهت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در شهرستان قدس طی یک هفته گذشته حدود ۸۰۰ نمونه گیری برای شناسایی و رهگیری مبتلایان انجام شده است. 

گفتنی است در این مدت تعداد حدود ۲۵۰ تست قطعی از واحد های صنعتی ، کارخانجات ، واحد های تولیدی و اداری و یکی از مراکز نگهداری معلولین ذهنی به عمل آمده است و درنظر داریم در هفته آینده با همکاری سپاه پاسداران از بسیجیان نوجوان  شهرستان قدس و مراجعین ۵ الی ۱۷ سال تست و نمونه گیری انجام شود . 

لازم به ذکر است مشکل کمبود پزشک و متصدی مراقبت و پزشک همچنان در شهرستان پابرجاست و نکته پایانی قابل توجه این است که لازم است جهت تذکر مجدد به شهروندان و رعایت دقیق تر  دستورالعمل های بهداشتی بازهم رسانه ملی به میدان بیاید و با تولید و نشر برخی از محتواهای نوین ، شهروندان را مجدد به رعایت دستورالعمل ها تشویق نمایند .

 

نظر شما