فرماندار پیشوا:

بودجه ریل‌گذاری یک ساله برنامه‌های مدیریت شهری است/ ضرورت حفظ ظرفیت‌های پیشوا با افق دید آینده‌نگرانه

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۵۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۶۹۷۵
بودجه ریل‌گذاری یک ساله برنامه‌های مدیریت شهری است/ ضرورت حفظ ظرفیت‌های پیشوا با افق دید آینده‌نگرانه
فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه بودجه ریل‌گذاری یک ساله برنامه‌های مدیریت شهری است، گفت: در امر بودجه ریزی باید با افق دید وسیع و تکیه بر نگاه کارشناسی و آینده نگر، ظرفیت‌های ارزشمند منطقه حفظ و توسعه داده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین عباسی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اظهار داشت: تعامل میان دستگاه‌های اداری شهرستان پیشوا در تراز بالایی قرار دارد و ماحصل این وحدت‌نظر به نفع مردم و افزایش سطح خدمات‌رسانی به آنان است.

وی افزود: تدوین بودجه، بازتاب جهت‌گیری مدیریت شهری و ریل گذاری یک ساله برای توسعه و تحقق برنامه‌های تعیین شده قلمداد می‌شود و بر همین اساس باید دقت نظر لازم در انجام این مهم صورت گیرد.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: علیرغم خدمات و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد گاها مشکلات پیش‌بینی نشده ای حادث می‌شود که رتق و فتق آنها نیازمند مدیریت صحیح و کارآمد است.

وی افزود: از‌جمله این مشکلات پیش‌بینی نشده شیوع اپیدمی کرونا است که تا  امروز با شکل‌گیری بسیج عمومی نتایج خوبی در جهت مقابله با آن حاصل شده است.

عباسی تصریح کرد: توسعه و عمران شهری باید در سایه تامین امنیت صورت بگیرد و در غیر این‌صورت کارایی و اثر خود را از دست خواهد داد.

وی عنوان داشت: مشکلات موجود در شهر با همگرایی سایر مجموعه‌های اداری به ویژه مدیریت شهری که مسئولیت بیشتر و بزرگتری را نسبت به سایر ادارات بر عهده دارد امکان‌پذیر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم کرونا در سال آینده  لازم است شهرداری با وسعت‌بخشی به فعالیت‌ها، کمک‌های بهتر و ارزنده‌تری را به عموم مردم، کادر بهداشت و درمان و زیر مجموعه های مدیریت شهری از جمله تاکسی‌داران انجام دهد.

 وی افزود: با توجه به برگزاری همزمان سه انتخابات در خردادماه ۱۴۰۰ انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری‌ها و بخشداری‌ها با در نظر گرفتن‌ تکالیف قانونی، اهتمام ویژه‌ای در برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند داشته باشند.

عباسی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های بازآفرینی جزو اولویت‌های شهری پیشوا است که باید با تسریع و سرعت‌بخشی در اقدامات، به این موضوع محوری جامه عمل پوشانده شود.

وی گفت: با توجه به لزوم توسعه فضاهای آموزشی شهرستان، لازم است مجموعه شهرداری نقش‌هایی را در این حوزه بر عهده بگیرد و در پیشبرد امر تعلیم و تربیت بیش از گذشته یاری‌رسان باشد.

فرماندار شهرستان پیشوا اذعان داشت: توانمندسازی و توسعه شهر نیازمند افق دید وسیع و پیش‌بینی‌های کارشناسانه و آینده‌نگرانه است تا با این سنگ بنا ظرفیت‌های ارزشمند منطقه حفظ و توسعه داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز