فرماندار اسلامشهر در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران؛

حضور و مشارکت شرکت لبنیاتی میهن در ورزش، حرکت جدیدی در سطح استان است

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۹:۵۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۲۷۱۹۱
فرماندار اسلام‌شهر در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: حضور و مشارکت شرکت لبنیاتی میهن در ورزش اسلام شهر، حرکت جدیدی در سطح استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این دیدار که امروز(سه شنبه) در محل فرمانداری اسلام شهر انجام شد، مسعود مرسلپور با تاکید بر تقویت برنامه ها و توسعه زیر ساخت ها افزود: اسلام‌شهر را می توان با نیمی از استان‌های کشور مقایسه کرد، اما شرایط از نظر محیطی و فیزیکی برای این شهرستان همسان نیست و ورزشگاه هفت هزارنفری با حضور و مشارکت شرکت لبنیاتی میهن می‌تواند کمک بسیار زیادی به ورزش اسلام‌شهر کند.

وی افزود: حضور شرکت میهن حرکت جدیدی در سطح استان خواهد بود و موجب می‌شود تا دیگر شرکت‌ها نیز برای سرمایه‌گذاری در ورزش ترغیب شوند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این جلسه گفت: باید دید در اسلام‌شهر در چه رشته‌هایی می‌توان با قدرت وارد عرصه قهرمانی شد و چگونه از پتانسیل‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد.
 
پریچهره با اشاره به این مهم که تکمیل پروژه های نیمه تمام و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مورد تاکید اداره کل است، افزود: شرکت میهن می‌تواند کمک و نقش خوبی در این آمایش داشته باشد و باید این حرکت را فرهنگ سازی کنیم تا در دیگر شهرستان های استان تهران همه‌گیر شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز