به میزبانی هیات کاراته استان تهران انجام شد؛

مراسم اختتامیه لیگ های کاراته بانوان و سکونشینی تیم های پایتخت

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۴۴:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۷۵۳۴
مراسم اختتامیه لیگ های کاراته بانوان و سکونشینی تیم های پایتخت
مراسم اهدا کاپ تیم های مقام آور سوپر لیگ سبک های آزاد و کنترلی و لیگ برتر کاراته بانوان کشور در سال ۹۸، روز گذشته به میزبانی سالن شهید کبکانیان استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ اختتامیه و اهدای کاپ تیم‌های اول تا سوم این مسابقات با حضور سید حسن طباطبابی رییس فدراسیون کاراته، وحید مومنی سرپرست دبیری، اشرف امینی نایب رئیس بانوان، محمدمهدی عطایی رئیس هیات کاراته استان تهران، مسئولین سازمان لیگ و مسابقات، سرپرستان، مربیان و کاپیتان تیم‌ها و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه ورزشی کبگانیان برگزار شد.

مراسم اهدا کاپ و مدال این رقابتها در شرایطی به میزبانی پایتخت انجام شد که در سوپرلیگ سبک های کنترلی، تیم های تهرانی دانشگاه آزاد اسلامی، آرتانا و پیام ارتباطات به ترتیب عناوین اول و سوم مشترک را آز آن خود کردند. در لیگ برتر هم تیم تهرانی مقاومت قهرمان شده بود.
 
در سوپر لیگ سبک های آزاد نیز هر سه سکو در اختیار تیم های پایتخت قرار داشت؛ تیم پارس آمود قهرمان شد، بانک حکمت ایرانیان در جای دوم ایستاد، تیمهای شهید مکی نژاد و آسیا ماسه ساز مشترکا سوم شدند.
 
مسابقات لیگ های کاراته به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایان رسید و تیم های برتر آن پس از برگزاری جلسه ای با مربیان تیم ها مشخص شد. همچنین قرار بود اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۹ مهر ماه برگزار شود که به دلیل شیوع موج دوم ویروس کرونا به تعویق افتاد.
 
با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمع در محل اهدا مدال های تیم ها، دیروز از هر باشگاه دو نفر به عنوان نماینده (سرپرست یا سرمربی و یک نفر ورزشکار عضو تیم ) در مراسمی که در مجموعه ورزشی کبگانیان برگزار شد، حضور داشتند.
 
a9e3856f_cba7_4832_bba4_ebc9a40b
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز