همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، برگزارشد؛

آیین تجلیل از ۱۲۲ مادر و همسر شهید در شهرستان قرچک

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۳۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۷۷۱۲
آیین تجلیل از ۱۲۲ مادر و همسر شهید در شهرستان قرچک
آیین تجلیل از ۱۲۲ مادر و همسر شهید در شهرستان قرچک برگزار شد

همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، آیین تجلیل از ۱۲۲ مادر و همسر شهید شهرستان قرچک بصورت ارتباط تصویری با حضور بهمن خطیبی فرماندار، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، حجت‌الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، فرمانده سپاه پانزده خرداد، بخشدار، شهردار و دیگر مسئولان برگزار شد.

این برنامه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری و سپاه پانزده خرداد در دفتر امام جمعه برگزار شد.

فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم گفت: مادران و همسران شهدا با صبر و استقامت مثال‌زدنی همواره مروج اهداف و آرمان‌های والای شهیدان بوده‌اند.

بهمن خطیبی اظهار داشت: سالروز وفات حضرت ام البنین(س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده فرصتی است برای تکریم بانوانی که برای پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس همسران رشید و فرزندان برومند خود را برای فداکاری در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف آماده و تشویق کردند.

وی افزود: تکریم خانواده معظم شهدا از دستورات دینی و سفارشات پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(علیهم السلام) است و همچنین ما مسئولان بر اساس اینکه خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم، یک وظیفه اساسی را بجا آورده‌ایم گرچه این موارد در مقابل مقام شهدا و خانواده معظم آنها اندک است.

فرماندار بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا با حضور فعال خود در عرصه‌های مختلف موجب تقویت نظام و دلگرمی مسئولان شده‌اند.

گفتنی‌است همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، آیین تجلیل از 122 مادر و همسر شهید با حضور بهمن خطیبی فرماندار، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه و دیگر مسئولان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز