برنامه جامع کوتاه‌مدت آموزش فرهنگی در بخش کهریزک تدوین می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۳:۳۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۲۸۰۴۲
برنامه جامع کوتاه‌مدت آموزش فرهنگی در بخش کهریزک تدوین می‌شود
بخشدار کهریزک با تأکید بر لزوم تدوین برنامه جامع کوتاه‌مدت آموزش فرهنگی در بخش کهریزک گفت: بخشداری کهریزک در راستای رسالت ذاتی خود در خصوص فعالیت‌های فرهنگی، برای اولین بار در سطح شهرستان ری، نقشه سند مهندسی فرهنگی بخش کهریزک را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ امین بابایی در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی که با حضور علی کلهر رئیس شورای بخش و دیگر کارشناسان و مسئولان فرهنگی برگزار شد، با اشاره به لزوم تدوین نقشه مهندسی فرهنگی بخش کهریزک اظهار داشت: مسئله اصلی ما بسترسازی مناسب برای اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی می‌باشد که یکی از مهم‌ترین تدابیر آن تدوین برش‌های بخشی در نقشه جامع فرهنگی شهرستان ری است.

وی بیان کرد: بروزرسانی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و چگونگی برخورد با مسائل مستحدثه‌ای که برحسب اقتضائات دوران پیش می‌آید از جمله مواردی هستند که نیاز است بررسی بیشتری روی این موارد صورت بگیرد.

بخشدار کهریزک سپس با تأکید بر تدوین برنامه کوتاه‌مدت آموزشی فرهنگی در بخش کهریزک افزود: جنس و ماهیت برنامه‌ریزی فرهنگی با سایر حوزه‌ها کاملاً متفاوت است، در حوزه فرهنگ باید روی ذهنیت عناصر موثر تحولات فرهنگی بخش کار کنیم.

بابایی تصریح کرد: شناسایی وضع موجود و پایش وضعیت اجتماعی و فرهنگی با محوریت حاشیه‌نشینی یکی از مهمترین دغدغه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اجتماعی بخش کهریزک است که احصاء و پایش کارشناسانه ویژه‌ای را می‌طلبد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی که در حوزه فرهنگ کار می‌کنند استفاده کرد و به فهم مشترک از فرهنگ رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز