به منظور ایجاد محیط کار مناسب برای کارکنان و خدمات رسانی شایسته به ارباب رجوع صورت گرفت؛

نوسازی و ساماندهی ساختمان ها و فضاهای آداری آبفای منطقه شش تهران در یک سال گذشته

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۳:۳۶:۵۴
کد خبر: ۱۱۲۸۰۴۵
نوسازی و ساماندهی ساختمان ها و فضاهای آداری آبفای  منطقه شش تهران در یک سال گذشته
مدیرعامل آبفای منطقه6 تهران- شهرری گفت: به منظور ایجاد محیط کار مناسب برای کارکنان و خدمات رسانی شایسته به ارباب رجوع، نوسازی و ساماندهی ساختمان ها و فضاهای آداری شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران- شهرری در یک سال گذشته سرعت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ مدیر عامل آبفای منطقه 6 تهران این مطلب را در حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری از سالن اجتماعات و نمازخانه جدید شرکت  بیان کرد و افزود:: کار ساخت نمازخانه و سالن اجتماعات شهید اصغر پاشاپور با زیربنایی به مساحت 550 مترمربع از ابتدای سال جاری آغاز  شد و  با تلاش و زحمات همه عوامل و دست اندرکاران و هزینه کرد اعتباری نزدیک به.8 میلیارد و 500 میلیون ریال  ظهر امروز به بهره برداری رسید .

حسن حقیقی ادامه داد: در یک سال گذشته روند بازسازی و نوسازی ساختمان ها و فضای اداری شرکت  با توجه به نیازهای اداری، اجرایی و خدماتی حوزه های مختلف سرعت گرفته است و تا امروز چندین ساختمان و فضای اداری و اجرایی  شرکت بازسازی و نوسازی شده است .

وی با بیان اینکه ساخت و سازها در شرکت ادامه دارد و مصمم هستیم که در کوتاه ترین زمان ممکن ساختمان ها و فضای اداری شرکت را به منظور ایجاد محیط مناسب کاری برای کارکنان و خدمات رسانی شایسته به ارباب رجوع ساماندهی کنیم افزود: ساختمان پست امداد علائین با پیش بینی هزینه ای بالغ بر 120 میلیارد ریال و  با پیشرفت فیزیکی در حدود 30 درصد، ساختمان امور آب و فاضلاب قیام دشت با 30 درصد پیشرفت و آماده سازی مراحل نصب مخازن اضطراری آب در سطح منطقه از جمله پروژه های عمرانی شرکت هستند که هم اکنون مراحل مختلف کار آنها درحال انجام است.

مدیرعامل آبفای منطقه6تهران- شهرری ضمن اشاره به نصب نخستین مخزن اضطراری آب در محله 13آبان شهرری در هفته گذشته، به ساخت و سازهای انجام شده و به بهره برداری رسیده شرکت  در روزها و ماه های گذشته اشاره کرد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری بخش های مختلف ساختمان اصلی ستاد، بخش جدید آزمایشگاه کنترل کیفیت و بهداشت آب، ساختمان جدید دفتر روابط عمومی، مرکز مانیتورینگ دفتر حراست و امور محرمانه شرکت و ساختمان اداری ناحیه 4 (شهرری) باسازی و نوسازی شده است.

این مراسم با حضور حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری، حجه الاسلام کنگر لو رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جانباز سرافراز عزیزاله پاشاپور پدر سردارشهید مدافع حرم اصغر پاشاپور برگزار شد.

در پایان این مراسم حسن حقیقی مدیر عامل شرکت از 11 تن از کارکنان شرکت که در ساخت و بهره برداری سالن اجتماعات و نماز خانه شهید اصغر پاشاپور تلاش کردند با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز