رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد؛

مناسب سازی معابر و اماکن عمومی از عمده ترین وظایف دستگاههای خدمت رسان می باشد

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۹:۴۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۸۶۷۴
مناسب سازی معابر و اماکن عمومی  از  عمده ترین وظایف دستگاههای خدمت رسان می باشد
داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد گفت: مناسب سازی معابر و اماکن عمومی از عمده ترین وظایف دستگاههای خدمت رسان در جهت سهولت دسترسی افراد دارای معلولیت می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دومین کمیته مناسب سازی و CBR شهرستان ملارد در سال 99 با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور مهرداد اینانلو سرپرست فنی و عمرانی فرمانداری، داود خادم رئیس اداره بهزیستی ،کارشناس مناسب سازی توانبخشی، اعضا کمیته ، دهیاران و تسهیلگران در سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد.

 داود خادم ضمن ارائه گزارش عملکرد اقدامات انجام شده طی 9 ماه اخیر در سال 99 بر لزوم همکاری ادارات با یکدیگر تاکید کرد و گفت : همکاری دستگاههای خدمت رسان بصورت هماهنگ علاوه بر افزایش همدلی نقش بسیار موثری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که همانا خدمت رسانی به افراد کم توان جسمی و نیازمند میباشد.  

وی افزود: اقدامات بسیاری با نظارت کارشناسان مناسب سازی و CBR در سطح شهرستان و بخصوص روستاها با همکاری و همیاری تسهیلگران و دهیاران صورت پذیرفته که میتواند گامی موثر در جهت رفع مشکلات و کمبود های موجود باشد.

در ادامه داود خادم ضمن تقدیر از حمایت همیشگی مسئولین فرمانداری در یاری رساندن به مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت: رفع مشکلات موجود و همینطور ایجاد دسترسی آسان معلولین و افراد با توانایی متفاوت به تمامی امکانات موجود در شهرستان و ادارات میتواند در استقلال و اعتماد بنفس این افراد نقش عمده ای داشته باشد.

مهندس اینانلو نیز ضمن خیر مقدم به افراد شرکت کننده در جلسه گفت: زحمات و پیگیری های تسهیلگران در روستاها شایسته تقدیر است .

وی افزود: ادارات با تعامل با یکدیگر میتوانند اقدامات بسیار موثری را در جهت ایجاد اشتغال پایدار، ایجاد کارگاههای اشتغال و .... انجام داده که بهره وری از این گونه امکانات گرینه بسیار مناسبی در جهت توانمند سازی معلولین میباشد.

وی افزود: در بحث مناسب سازی نیز کماکان آماده ارائه خدمت و همکاری در جهت تلاش برای ایجاد سهولت در دسترسی معلولین و رفع نیازهای این قشر میباشیم.

شایان ذکر است جلسات این شورا بصورت دوره ای با حضور نمایندگان ادارات برگزار میشود و تمامی مصوبات از سوی ارگانها با نظارت فرمانداری شهرستان و پیگیری اداره بهزیستی صورت می پذیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز