فرماندار ویژه شهرستان ری خبرداد؛

افتتاح و بهره برداری از ۲۴۳ پروژه در ایام مبار دهه فجر

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۱:۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۹۲۲۰
افتتاح و بهره برداری از ۲۴۳ پروژه در ایام مبار دهه فجر
حسین توکلی در نشست خبری دهه فجر از افتتاح و بهره برداری ۲۴۳ پروژه خبرداد و گفت: بیشتر پروژه ها با کمک بخش خصوصی و تلاش های شبانه روزی اداره ها، شهرداری ها و دهیاری ها ایجاد شده است که این امر منتج به ایجاد اشتغال در شهرستان ری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین توکلی در این نشست گفت: بازرسی های صورت گرفته و کشف قاچاق کالا در شهرستان ری نشان از تلاش شبانه روزی مسیولین شهرستان ری است و بایستی با ایجاد سامانه انبارها کالاها رصد بشوند تا شاهد کاهش قاچاق کالا باشیم.

او افزود: یکی از مشکلات در شهرستان ری تصادفات شدید است که بارها توسط خبرنگاران مخابره شده است و انشالله با پیگیری بخشداران و معاونت عمرانی شهرستان ری بتوانیم ایمن سازی و روشنایی جاده ها را در دستور کار دهیم.

او بیان کرد:ایجاد وحدت و همدلی یکی از عوامل استقلال نظام است و اگر همدلی باشد خیلی از مشکلات حل می‌شود.

فرماندار ویزه شهرستان ری با بیان اینکه روحیه مطالبه گری خبرنگاران موجب تسهیل سازی امور خواهد شد گفت: خبرنگاران با دلسوزی می توانند روند توسعه و پیشرفت شهرستان ری را اجرایی کنند و همه در بالابردن مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو مسئولیم و انشالله با تلاش بتوانیم مشارکت مردمی بالا رود چرا که حضور مردم نشان از حفظ حیات نظام و انقلاب خواهد شد.

او گفت: تا به امروز حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان در طول زمان دولت یازدهم و دوازدهم برای عمران و آبادانی شهرها و روستاها هزینه شده است و خداروشکر رضایمتندی را بین مردم بوجود آورده است.

در ایام هفته دولت بیشتر پروژه ها در شهر قیامدشت بوده است اما در ایام مبارک دهه فجر عمده پروژه ها در شهرداری باقرشهر خواهد بود و انشالله اتفاقات خوبی در شهرری اتفاق خواهد افتاد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز