برگزاری آیین نواختن زنگ انقلاب در گلزار شهدای گمنام شهر اندیشه

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۹۶۴۰
برگزاری آیین نواختن زنگ انقلاب در گلزار شهدای گمنام شهر اندیشه
با حضور حجت الاسلام والمسلمین بابائیان امام جمعه و علی ملکی شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی،فرمانده سپاه امام هادی (ع)شهر اندیشه و خانواده ی معزز شهدا و ایثارگران آیین نواختن زنگ انقلاب در گلزار شهدای گمنام شهر اندیشه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در حاشیه این مراسم مهندس علی ملکی شهردار اندیشه ضمن اشاره به پیامدهای مثبت شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر تجلی اراده ی یک ملت برای تشکیل حکومت الهی اسلامی بود که شعار استقلال و آزادی و عدم وابستگی به شرق و غرب را سرلوحه خود کرده بود.

وی افزود:دشمنان اسلام برای جلوگیری از تشکیل این انقلاب الهی تمام دسیسه های مختلف را بر مردم مظلوم کشور وارد آورد تا به نیات شوم خود دست پیدا کند اما غافل از اینکه پشتوانه این حکومت اسلامی خداوند متعال است و زیر بیرق امام زمان(عج) هر روز شاهد اقتدار و شکوه و جلال بیشتر آن هستند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد:پس از گذشت 42 سال از انقلاب اسلامی جوانان بزرگ و ولایتمدار، نخبه و بزرگی از میان ما پر کشیدند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند انسانهایی که جان خود را نثار امنیت و آرامش مردم این کشور کردند و حماسه هایی را آفریدند که هیچگاه از ذهن ملت قدردان ایران بیرون نخواهد رفت.

شهردار اندیشه در ادامه افزود: امیدواریم تجدید بیعتی که امروز مجددا با شهدای گمنام و بزرگوار این شهر و دیگر شهدا بسته ایم بطور کامل آغازگر تکمیل راهی باشد که مسیر عدالت پیشرفت توسعه و آبادانی کشورمان را نشان بگیرد و بار دیگر وظیفه ی خود می دانم که یوم الله دهه فجر را بر تمام ملت ایران و مردم غیور شهر اندیشه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

گفتنی است حضور گروه سرود و مدیحه سرایی در وصف حضرت زهرا (س) و تجدید میثاق و گل افشانی قبور شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

2314

12

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز