با حضور قائم مقام کمیته امداد استان تهران انجام شد؛

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان ری

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۸:۵۰:۵۳
کد خبر: ۱۱۳۱۷۷۶
توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان ری
به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۱۰ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان در شهرستان ری توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در مراسمی که با حضور محمدمهدی اسماعیلی، قائم مقام کمیته امداد استان تهران و جمعی از مسئولان در شهرستان ری برگزار شد، ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابراهیم خلیل(ع) میان مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان شناسایی شده توسط مراکز نیکوکاری در شهرستان ری در محل حسینیه فرهنگی مذهبی حضرت فاطمه زهرا (س) توزیع شد.

اسماعیلی با بیان اینکه این مرکز نیکوکاری توسط کمیته امداد استان تهران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده است،گفت: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین تولد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و مؤسس کمیته امداد امروز پانزدهم بهمن ماه بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی حاوی برنج، روغن، حبوبات،ماکارونی، رب گوجه فرنگی و ... به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ری و سایر نیازمندان شناسایی شده توسط این مرکز توزیع شد.

وی افزود: هم اکنون ۶۸۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان تهران ایجاد شده است که از این تعداد بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در جوار مساجد فعالیت می کنند.

اسماعیلی ادامه داد: از نتایج مثبت فعالیت این مراکز، تمرکز بر محله و محله‌گرایی در امور خیریه با محوریت مساجد و ایجاد همبستگی در جامعه و ارتقاء فرهنگ انفاق و نیکوکاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز