افتتاح و بهره‌برداری از ۷۲ طرح عمرانی و خدماتی در اسلامشهر

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۱۳۲۰۵۹
افتتاح و بهره‌برداری از ۷۲ طرح عمرانی و خدماتی در اسلامشهر
در ششمین روز از هفته دولت ۷۲ طرح عمرانی و خدماتی در اسلامشهر با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان باحضور استاندار تهران افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در ششمین روز از دهه مبارک فجر ظهر امروز با حضور استاندار تهران ۷۲ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان در شهرستان اسلامشهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان اسلامشهر طی سخنانی، اظهار کرد: در شهرستان اسلامشهر با وحدت، همدلی و همراهی مسؤولان همه ادارات و دستگاه‌ها و با استفاده از خرد جمعی شاهد ابعاد مختلف توسعه این شهرستان هستیم.

وی گفت: مترو یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان اسلامشهر است که با وجود مسائل و مشکلات مالی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا با همت و درایت مسؤولان منطقه این پروژه مهم تاکنون با سرعت و کیفیت قابل قبول پیشرفت داشته و امیدواریم بر طبق برنامه‌ریزی انجام شده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

استاندار تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث ایجاد اشتغال، بیان کرد: سهمیه ایجاد اشتغال در شهرستان اسلامشهر اساس برش استانی تعداد ۱۰ هزار و ۱۸ نفر بوده که تاکنون با وحدت و همدلی همه مسؤولان شهرستان بیش از ۱۰ هزار و یکصد اشتغال ثبتی در سامانه رصد ایجاد شده در حالی که در سطح شهر تهران به عنوان کلانشهر استان تهران تاکنون ۴۸ درصد از سهمیه اشتغال محقق شده است.

محسنی‌بندپی ابراز کرد: برای رونق اشتغال و اقتصاد در منطقه باید موانع رفع شود که در اسلامشهر با اقداماتی انجام شده و پروژه‌هایی که در مسیر رشد و توسعه و اشتغال و رونق ایجاد شده است شاهد رشد توسعه روزافزون شهرستان و افزایش خدمات‌رسانی به مردم هستیم.

وی با اشاره به وجود ضعف‌ها و مشکلات در حوزه بهداشت و درمان در سطح استان تهران، ادامه داد: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که با همکاری مجموعه وزارت بهداشت و درمان و سپاه و بسیج و علاوه بر کنترل و مهار بیماری کووید ۱۹ و ویروس کرونا در سطح استان تهران، بسیاری از ضعف‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز که متناسب با جمعیت این استان نیست، تا حدی برطرف شده است.

استاندار تهران با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در منطقه، خاطرنشان کرد: با همت و همدلی مسؤولان شهرستان اسلامشهر امروز ۷۲ طرح عمرانی و خدماتی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش برنا، در سفر امروز استاندار تهران به شهرستان اسلامشهر علاوه بر ادای احترام با شهدای این شهرستان در گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع)، ۲ مجتمع آموزشی خیرساز، شبکه آبیاری و توسعه باغ ۱۰۰ هکتاری با دام و احیاء دامداری ۵ هزار رأسی گوساله و بهره‌برداری و افتتاح همزمان ۴۰۰ هکتار آبیاری تحت فشار و ایستگاه پمپاژ ثانویه و لوله‌گذاری اراضی کشاورزی در سطح شهرستان اسلامشهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

نظر شما