دیدار فرماندار و مسئولین شهرستان پردیس با مردم در نماز جمعه امروز/ برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۲۳۸۸
دیدار فرماندار و مسئولین شهرستان پردیس با مردم در نماز جمعه امروز/  برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه
فرماندار پردیس گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل کاروان خودرویی در شهرهای بومهن و پردیس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ نمازجمعه امروز شهرستان پردیس  به امامت حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه  این شهرستان برگزار شد و عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر به سخنرانی پیش از خطبه های نماز پرداخت و میز خدمت مسئولین ، پس از اقامه نماز جمعه ، جهت پاسخگویی به مشکلات شهروندان شهرستان برگزار شد.

 فرماندار شهرستان پردیس در ابتدای سخنرانی خود در نماز جمعه امروز ۱۷ بهمن ماه با اشاره به اینکه رای مردم حق آنها برای تعیین سرنوشت خودشان است و حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ نمایانگر اقتدار نظام جهوری اسلامی است، گفت:  بیست و هشتم خردادماه سال ۱۴۰۰ بار دیگر شاهد حضور پر شور مردم برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: مردم برای پیگیری مطالبات قانونی خود آگاهانه و به دور از طرفدار قومی و قبیله ای در انتخابات باید حضوری پر شور داشته باشند.

رضایی افزود: تبلور جمهوریت در برگزاری انتخابات سالم است و امروز مردم  با برگزاری انتخاباتی سالم بر سرنوشت خود حاکم هستند و در طی ۴۰ سال گذشته هر رایی که در انتخابات به صندوق ریخته شده ، همان رای قرائت و اعلام شده که این امر نشان از برگزاری انتخابات سالم دارد.

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه سخنرانی خود گفت: امروز در فضای مجازی محدودیتی برای بیان مسائل نداریم و مردم آزادانه صحبت می کنند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی امروز متبلور شده است و ما امروز هم نیازمند حضور آگاهانه مردم در تمامی عرصه ها به ویژه انتخابات هستیم زیرا که این انقلاب برای مردم بوده است تا با وحدت و همدلی زیر پرچم مقتدر جمهوری اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی ما کشوری مستقل و آزاد در دنیا است، گفت: در کشور ما تمام  تصمیمات توسط مسئولان داخلی گرفته می شود و مسئولیت تمام ناپختگی ها هم بر عهده آنها است و جای تاسف دارد که برخی از مسئولان با سهل انگاری به مشکلات مردم توجه ندارند.

فرماندار شهرستان پردیس خاطر نشان شد:  دشمنان کشور سعی کردند  با تحریم های حداکثری با ایجاد نارضایتی، مردم را از نظام روی گردان کنند، اما صبوری مردم ما نقشه های آنها را نقش بر آب کرد و تحریم های حداکثری آنها را به نتیجه دلخواه نرساند.

رضایی تاکید کرد:  همه ی ما امروز  ما موظف به خدمت رسانی به مردم هستیم و نباید وقفه ای در خدمت رسانی داشته باشیم تا امانت سنگین مسئولیت را به سر منزل مقصود برسانیم.

وی با اشاره به ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و دستور العمل های بهداشتی، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل کاروان خودرویی در شهرهای بومهن و پردیس برگزار می شود.

وی همچنین از  تلاش های مدافعان سلامت در منطقه قدردانی کرد واظهار داشت: با تلاش مدافعان سلامت وضعیت شهرستان پردیس از سوی ستاد مقابله با کرونا آبی (کم خطر) اعلام شده است و با رعایت فاصله اجتماعی این وضعیت را حفظ می کنیم و یا به سمت سفید شدن بهبود می بخشیم.

گفتنی است در انتهای این مراسم نشست پرسش و پاسخ( میز خدمت) شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران دوایر مختلف شهرداری بومهن، پردیس در نماز جمعه این هفته شهرستان برپا شد و بمناسبت  ایام الله دهه فجر، مسئولان دستگاه اجرایی شهرستان پردیس در حاشیه نماز جمعه این هفته با اقشار مختلف مردم دیدار چهره به چهره داشتند.

89

نظر شما