برگزاری همایش "من یک انقلابی ام "با حضور مسئولین بخش کهریزک

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۳۳۰۷۱
برگزاری همایش من یک انقلابی ام با حضور مسئولین بخش کهریزک
همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر آئین توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی با ارزش ۵۰۰ هزارتومانی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در بخشداری کهریزک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا استیری امام جمعه باقرشهر گفت: اهدای بسته های حمایتی و معیشتی کاری پسند و زیباست و بایستی در توزیع آن این زیبایی را ببینیم.

او افزود: بغضی از افراد نیازمند هستند ولی شناسایی نشده اند و آنها را باید در نظر گرفت و طبق سفارشات رهبری دست به دست هم بدهیم  و مشکل بوجود آمده را مشکل خود بدانیم و دست نیازمندان و مستمندان را بگیریم.

در ادامه این همایش امین بابایی بخشدار کهریزک ضمن تبریک بمناسبت ایام مبارک دهه فجر و یاد و خاطره معمارکبیرانقلاب و شهدای انقلاب اسلامی ایران گفت: شهرستان ری بیش از ۲۵۰۰ شهید را نثار انقلاب کرده است و شهدا جز نامدارترین انسان‌ها هستند و انشالله پیرو مسیر شهدا باشیم و با قدمی ثابت بتوانیم در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

او افزود: انقلاب اسلامی پر از دگراندیشی و خوب اندیشی است و این انقلاب با زیبندگی که در آن نهفته در این چهل و دو سال توانسته با زیبندگی اش رعب و وحشتی را در چشم دشمن بوجود آورده است.

وی گفت: در ایام کرونا وحدت رویه واحده را مشاهده کردیم  و به برکت وجود مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان خودجوشی مردم را در همایش مساوات دیدیم.

بابایی گفت: با این مشارکتها مردم و مسیولین کنار هم گردهم آمدند و در چندین مرحله با مشارکت خیرین و مسئولین وحدت بین آنان به ندای نیازمندان شتافت و اتفاقات خوبی در بخش کهریزک اتفاق افتاد و توزیع بسته های معیشتی یکی از اقدامات خوبی بود که توسط محوریت سپاه کلید خورد و با داشتن بانک اطلاعاتی توانستیم بسته های را بین نیازمندان شناسایی کنیم.

او در پایان گفت: ضریب اشتغال زایی در بخش کهریزک بسیار مطلوب بوده است و با توجه به افتتاح پروژه ها در بخش شاهد روند توسعه اشتغال بوده ایم و در راستای منویات مقام رهبری و شعار سال که به جهش تولید بوده است قدم برداریم.

علی کلهر رییس شورای اسلامی بخش کهریزک با تبریک بمناسبت ایام ۲۲ بهمن گفت:  امروز بسته های معیشتی بعنوان هدیه انقلاب بین نیازمندان پخش خواهد شد و این بسته ها با همکاری و همیاری شهرداران کهریزک ، باقرشهر و حسن اباد  و دهیاران بخش کهریزک تهیه شده است.

 

photo_2021-02-06_11-43-58

photo_2021-02-06_11-43-52

 

نظر شما