سلامتی بیش از ۱۷۱ هزار ورامینی در طرح شهید سلیمانی پایش شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۸:۳۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۳۳۰۸۶
سلامتی بیش از ۱۷۱ هزار ورامینی در طرح شهید سلیمانی پایش شد
حسین کاغذلو فرماندار ورامین اظهار داشت: در این طرح که از اول آذرماه امسال و با مشارکت سپاه پاسداران، بسیج و شبکه بهداشت و درمان اجرا می‌شود، 440 بسیجی آموزش دیده مشارکت داشته و به صورت خانه به خانه نسبت به بررسی وضعیت سلامتی شهروندان اقدام می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ کاغذلو گفت: از ابتدای اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون،سلامتی 171 هزار و 647 نفر از شهروندان ورامینی توسط 241 تیم مورد پایش و بررسی قرار گرفت که از این تعداد ،442 نفر مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا به شبکه بهداشت ارجاع داده شدند.

وی افزود: با همکاری سپاه پاسداران 381 بسته معیشی و 381 بسته بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده و 160 مکان عمومی در مناطق مختلف شهرستان ضدعفونی و گندزدایی شده است.

وی گفت: در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه شبکه بهداشت و از ابتدای اجرای طرح تا کنون، هزار و 310 مورد تست کرونا Rapid ( تست سریع) انجام شده که از این تعداد، 126 مورد مثبت بوده است.

فرماندار ورامین افزود: طی این مدت، 6 هزار و 779 مورد بازرسی از مناطق مختلف ورامین صورت گرفته که از این تعداد، 835 مورد منجر به صدور اخطار و 51 مورد به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به پلمب واحد متخلف منجر شد.

وی از گندزدایی 32 مکان عمومی و توزیع 451 بسته معیشتی به عنوان دیگر اقدام شبکه بهداشت و درمان در حوزه اجرا طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

وی گفت: با توجه به لزوم ویزیت برخی از شهروندان در منزل، تیم‌های مراقبت در منزل شبکه بهداشت به صورت آماده باش 146 نفر را منزل ویزیت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز