در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح ویدئو کنفرانسی ۲۲ طرح صنعتی در شهرستان ملارد/آیین افتتاح همزمان ۳۳۹ طرح بخش صنعت، معدن و تجارت

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۳۳۴۷۵
افتتاح ویدئو کنفرانسی  ۲۲ طرح صنعتی در شهرستان ملارد/آیین افتتاح همزمان ۳۳۹ طرح بخش صنعت، معدن و تجارت
ظهر امروز با حضور دکتر محسنی بندپی استاندار تهران از طریق ویدئو کنفرانس ۳۳۹ طرح صنعتی در ۱۶ شهرستان استان تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛فرماندارملارد در گفتگوبا خبرنگار برنا اظهار داشت: از ۳۳۹ طرح صنعتی در ۱۶ شهرستان استان تهران، ۲۲ طرح صنعتی متعلق به شهرستان ملارد بود که بصورت مجازی افتتاح شد.

 سجاد برنجی افزود: این ۲۲ پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان شروع به کار  و ۴۸۶ فرصت شغلی جدید نیز ایجاد کرده است.

برنجی ادامه داد: طبق آمار اعلامی وزارت کار و همچنین از طریق سامانه رصد کل اشتغالی که همواره طی سال آن را برآورد می کنیم به صراحت می توان گفت  ۱۰۷ درصد آن محقق شده است؛ در حالیکه ما هنوز به انتهای سال نرسیدیم و به یاری حق تعالی توانستیم حتی ۷درصد بیشتر از ۱۰۰درصد مبنا از وضعیت اشتغال را فراهم آوریم.

  فرماندار ملارد گفت: در این ایام و دهه مبارک فجر هم بالای ۱۰ هزار و دویست و چهل میلیارد سرمایه گذاری در ملارد صورت گرفت که بیش از هزار و صد اشتغال در این شهرستان ایجاد شد.

وی با اشاره به آموزش در شهرستان ملارد بیان کرد:  آموزش شهرستان ما از سطح کشوری عقب نیست و اختلاف معناداری در این زمینه وجود ندارد. نکته قابل توجه معطوف به سال گذشته و دایر بودن کلاسها بود که در بعضی از محلات مانند محله سرآسیاب که به دلیل تراکم جمعیت همچنان در آن با کمبود سرانه مواجه هستیم که متاسفانه در برخی از این کلاس ها مجموعا ۴۰ نفر دانش آموز را نیز  در یک کلاس شاهد بودیم.  الحمداله با اقدامات صورت گرفته، امسال ۱۳  مدرسه در حال  بهره برداری می باشد و به زودی از  مشکلات اینچنینی در ملارد کاسته خواهد شد.

فرماندار ملارد در ادامه از روند تکمیل بیمارستان خبر داد و گفت: در آخرین جلسه اخیر درخصوص موضوع مهم بیمارستان ملارد با معاون محترم وزیر بهداشت که با حمایت و تلاش دکتر حق وردی نماینده محترم صورت پذیرفت قول اتمام  عملیات عمرانی بیمارستان را تا پایان سال جاری مطرح کردند.

لازم به ذکر است ارتباط مجازی در این برنامه در شهرستان ملارد در سایت شرکت دانش بنیان "راستین پژوهان سگال" که تولید کننده پارکینگ های طبقاتی نوین است برقرار شد .

 

10

6

15

8

11

13

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز