صبح امروز انجام شد؛

دیدار مدیرکل کمیته امداد استان تهران با سرپرست مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۹:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۳۸۹۸
دیدار مدیرکل کمیته امداد استان تهران با سرپرست مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران
مدیرکل کمیته امداد استان تهران صبح امروز با هدف ارائه خدمات بیشتر به جامعه هدف تحت حمایت با سرپرست مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید ابوالفضل پرپنچی ،مدیرکل کمیته امداد استان تهران صبح امروز، پیرو امضای تفاهم نامه رئیس کمیته امداد و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با محرابی، سرپرست مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با هدف تعامل و همکاری فزاینده جهت رسیدگی به امور نیازمندان دیدار و گفت و گو کرد.

پرپنچی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۷۸ هزار خانواده در استان تهران از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند، گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد این است از همه امکاناتی که در تعامل با سازمان ها ، مراکز دولتی ، غیردولتی و خیّران  همه امکاناتی که در اختیار این نهاد قرار می گیرد، برای رفع محرومیت جامعه هدف استفاده نماید تا آنها را به خودکفایی برساند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه این نهاد بانک اطلاعاتی از وضعیت مددجویان تحت حمایت، دارد، افزود: این آمادگی را داریم که کمک‌های دستگاه‌های مختلف را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

در ادامه، محرابی ، سرپرست مدیریت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران ، آمادگی خود را برای هرنوع همکاری بااین نهاد در زمینه های مختلف از جمله تأمین لوازم خانگی ، پوشاک و  ....  در جهت خدمت به نیازمندان تحت حمایت این نهاد اعلام کرد.

شایسته ذکر است: براساس تفاهم‌نامه امضا شده کمیته امداد و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی  که در مردادماه امسال انجام شد  این سازمان در تامین لوازم و مایحتاج مددجویان تحت حمایت با امداد همکاری خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز