افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان پردیس با حضور معاون عمرانی استاندار تهران

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۴۴۲۵
افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان پردیس با حضور معاون عمرانی استاندار تهران
در نهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور چراغعلی معاون عمرانی استاندار تهران، رضایی فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان پردیس، پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ؛ عصر امروز با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون فنی و عمرانی استاندار تهران، مسؤولان شهری و شهرستانی آیین افتتاح هشت پروژه شهرداری پردیس به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

این پروژه‌ها شامل احداث و تکمیل کمربندی شمالی پردیس(بلوار چمران) با ۴۴ هزار متر مربع زیرسازی، احداث پارکینگ انتظار تاکسی‌ها در مساحت ۱۶۰۰ متر مربع، مرکز پایش تصویری شهر پردیس، احداث بوستان جوزک در مساحت ۲۸ هزار متر مربع، احداث خیابان شهید نوشین با طول ۱۱۰۰ متر، اجرای روشنایی و احداث رفیوژ میانی جاده قدیم تهران_پردیس، احداث ساختمان خدمات شهری در فاز هفت به مساحت ۴۷۰ مترمربع در دو طبقه و احداث ساختمان خدماتی ناحیه فاز هشت شهرداری پردیس در مساحت ۵۰۰ متر مربع در دو طبقه بودند که توسط معاون استاندار تهران به بهره‌برداری رسیدند.

طبق این گزارش، در ادامه مسؤولان مخزن چهار هزار متر مکعبی آب شرب فاز پنج مسکن مهر پردیس و کارخانه تولید کش بافت در بومهن را مورد بهره‌برداری قرار دادند

امروز ۷ پروژه عمرانی و‌خدماتی شهرداری پردیس، مخزن تامین آب شرب فاز ۵ شمالی این شهر و یک واحد  تولید کننده محصولات کشباف و البسه طی حضور‌ چراغعلی افتتاح و به بهره برداری رسید که اعتبار پروژه هایی که عصر امروز و با حضور معاون استاندار تهران در پردیس افتتاح شد بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومن است.

 افتتاح مخزن آب 4 هزار متر مکعبی؛ آبدار شدن بخش عمده فاز 5 پردیس

 به گزارش برنا، پس از افتتاح مخزن آب ده هزار متر مکعبی فاز 11 در هفته گذشته، عصر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران مخزن آب 4 هزار متر مکعبی در فاز 5 شمالی به بهره‌برداری رسید بگفته سید مهدی هدایت رییس شرکت عمران پردیس مخزن R5-2 با مساحت کل 3500 متر مربع، زیربنایی 1000 متر مربع با ظرفیت 4000 متر مکعب و با استفاده از 12 کیلومتر خط لوله چدن داکتیل، پلی اتیلن و فولادی در اقطار 110 تا 400 میلی‌متر توسط شرکت بهسا پایدار ماما ساخته شده است و آب مورد نیاز 5000 واحد مسکونی در فاز 5 را تامین می‌نماید.

 دکتر هدایت در مراسم افتتاحیه این مخزن اظهار داشت:  در شهر جدید پردیس کل شبکه های آب، فاضلاب، برق، مخازن آب، تاسیسات پمپاژ فاضلاب، تصفیه‌خانه فاضلاب و خطوط انتقال آب مسکن مهر برعهده شرکت عمران است و این شرکت بخش عمده‌ای از پروژه‌های زیربنایی را تکمیل نموده است. او همچنین خبر از تکمیل مخزن 2 هزار متر مکعبی دیگری در فاز 5 ظرف دو هفته آینده خبر داد که با بهره‌برداری از آن مخزن کل فاز 5 در قسمت شمالی و جنوبی به تعداد بیش از 6 هزار واحد مسکونی آبدار خواهند شد.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران، تاکنون 173 کیلومتر شبکه آب، 155 کیلومتر شبکه فاضلاب و 50 هزار متر مکعب مخزن آب و همچنین دو واحد ایستگاه پمپاژ فاضلاب و دو واحد ایستگاه پمپاژ آب با هزینه 505 میلیارد تومان توسط شرکت عمران در فازهای مختلف اجرا شده است.

 همچنین دکتر هدایت اعلام کرد عملیات ساخت پروژه تصفیه‌خانه شماره 2 فاضلاب با اعتبار 400 میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) آغاز شده که تا نیمه اسفندماه این پروژه به همراه مترو تهران – پردیس که هفته گذشته در هیئت دولت مصوب شده است، به صورت رسمی کلنگ‌زنی خواهد شد که اتفاقی بزرگ برای شهر جدید پردیس خواهدبود.

photo_2021-02-08_22-33-35

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز