تاکید استاندار تهران بر تجدیدنظر در پرداخت عوارض جاده‌ای مردم بهارستان و رباط‌کریم؛

متروی اسلامشهر در فاز دوم و سوم به شهرستان بهارستان می رسد

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۴۷۷۹
متروی اسلامشهر در فاز دوم و سوم به شهرستان بهارستان می رسد
استاندار تهران از رسیدگی و تجدیدنظر در حق ۲۰ ساله مردم بهارستان و رباط‌کریم به‌منظور برخورداری از معافیت پرداخت عوارض جاده‌ای مانند ناوگان عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اینکه استان تهران با توجه به آمار، ارقام و سرانه استان برخوردار محسوب نمی‌شود اظهار داشت: در زمینه سرانه آموزشی تراکم کلاس‌های درس در شهر تهران 43 نفر و در شهرستان‌های استان 42 نفر است.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه آب الغدیر با جدیت دنبال می‌شود افزود: متروی اسلامشهر باید پس از میدان نماز به سمت شهرستان بهارستان در فازهای دوم و سوم برسد.

استاندار تهران همچنین عنوان کرد: موضوع عوارضی در محدوده شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم باید در جهت رفاه همشهریان مورد تجدیدنظر قرار گیرد و در این حیطه صرفاً ناوگان عمومی از معافیت عوارض برخوردار نباشد زیرا که پس از 20 سال اخذ عوارض باید به مطالبه مردم بهارستان و رباط‌کریم رسیدگی شود.

محسنی بندپی گفت: مردم بهارستان و رباط‌کریم باید از پرداخت عوارض عوارضی اتوبان تهران ساوه معاف شوند که امیدواریم تا پایان سال اجرایی شود و عیدی ما به مردم منطقه باشد.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری اشتغال در بهارستان به خوب عملیاتی شده و در حال حاضر شاهد روند رو به رشد اشتغال‌زایی در این شهرستان هستیم در این راستا سهمیه تعیین شده اشتغال سال ۹۹ برای این شهرستان  چهار هزار و ٨٠٠ شغل بود که تا این لحظه پنج هزار و ۸۰۰ شغل محقق شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز