نخستین کمپ ترک اعتیاد معتادان متجاهر در پاکدشت راه اندازی شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۸:۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۶۱۹۳
نخستین کمپ ترک اعتیاد معتادان متجاهر در پاکدشت راه اندازی شد
فرماندار پاکدشت از راه اندازی نخستین کمپ ترک اعتیاد معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار در این خصوص گفت: نخستین کمپ ترک اعتیاد ویژه معتادان متجاهر با ظرفیت ۳۰۰ نفر در پاکدشت راه‌اندازی شد.

مهدی یوسفی جمارانی گفت: این مرکز در راستای تامین رفاه اجتماعی، تحقق اسناد بین المللی، رعایت عدالت اجتماعی و دسترسی همگان به شرایط پایدار و برابر زندگی، راه اندازی شده است.

وی افزود: این کمپ با هدف اصلاح و درمان معتادان کارتن خواب و بی‌خانمان و جمع آوری معتادان متجاهر و بازگشت به اجتماع راه اندازی شده و به زودی نسبت به جذب معتادان متجاهر از سطح شهر با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران اقدام می‌کند.

فرماندار پاکدشت با بیان این‌که فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۵ ویژه معتادان خودمعرف، و ماده ۱۶ ویژه معتادان متجاهر می‌باشد اظهار داشت: فعالیت این مراکز از دستورالعمل‌های ویژه‌ای برخوردار است و باید طبق آن نسبت به جذب و نگهداری از معتادان متجاهر اقدام کند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ مرکز بازپروری فعال معروف به ماده ۱۵ (ویژه معتادان خودمعرف) در مناطق مختلف پاکدشت در حال فعالیت است و اقدامات مؤثری به مبتلایان به این بلای خانمان سوز از سوی آنان انجام می‌شود.

یوسفی جمارانی بیان داشت: موضوع جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، یکی از دغدغه‌های مهم مسوولان در پاک‌سازی چهره شهر از این افراد و کمک به درمان آنان است که با راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ در پاکدشت بخشی از این مهم محقق خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز