معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران خبر داد:

جشنواره ورزشی طلیعه اقتدار برگزار شد / فعالیت ۱۰ کانون فرهنگی کمیته امداد در استان تهران

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۶۶۷۹
جشنواره ورزشی طلیعه اقتدار برگزار شد / فعالیت ۱۰ کانون فرهنگی کمیته امداد در استان تهران
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از برگزاری جشنواره ورزشی طلیعه اقتدار در رشته فوتسال به مناسبت دهه فجرخبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین زمانیان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه گرامیداشت دهه مبارک فجر در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران،گفت: این دوره از مسابقات با هدف ایجاد روحیه نشاط و تندرستی میان دانش آموزان تحت حمایت به میزبانی کانون فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد شهرستان شهریار به مدت دو روز در محل اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید منتظری به رقابت پرداختند.

وی، افزود: در این دوره از رقابت های تیم های کانون فرهنگی تربیتی ادارات شهریار، ملارد، بهارستان، شهرری، اسلامشهر، پاکدشت،پیشوا، رباط کریم ، صباشهر، شاهدشهر و فردوسیه و همچنین ادارات مناطق ۱۲، ۷،۶ و۱۱و ۹ ، ۱۰ با هم به رقابت پرداختند و با قهرمانی تیم کانون فرهنگی تربیتی ولایت اداره شهریار در این رشته ورزشی، به کارخود پایان داد.

زمانیان، ادامه داد: همچنین تیم اداره کمیته امداد اسلامشهر نایب قهرمان و تیم کانون فرهنگی تربیتی امام حسین (ع) اداره کمیته امداد پاکدشت نیز به کسب رتبه سوم دست یافت.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران در ادامه به برگزاری مسابقات سرود به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این جشنواره نیز با حضور ۱۳ گروه از دختران و پسران دانش آموز تحت حمایت این نهاد به صورت مجازی برگزار شد.

وی، بیان کرد: ۱۰ کانون فرهنگی تربیتی تابعه این نهاد نیز در همین جهت اقدام به برگزاری سرود و آثار را در قالب فیلم  به دبیرخانه این جشنواره در ستاد استان تهران ارسال نمودند.

 زمانیان هدف از برگزاری این مسابقات را آمادگی شناسایی و شکوفایی استعدادها، ایجاد انگیزه و حس رقابت سالم، ترویج فرهنگ و آئین ملی، سنتی و ایرانی در بین دانش آموزان اعلام کرد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد همچنین به سایر برنامه های این نهاد به مناسبت ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری اولین جشنواره فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ فیلم سازی با کمترین امکانات ، گسترش فعالیت های هنری مرتبط با انقلاب اسلامی، ایجاد زمینه کسب تجربه جامعه هدف تحت حمایت، کشف، شناسایی و پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری در زمینه فیلم سازی و تولید محتوی سالم و در عین حال جذاب با هدف تثبیت جایگاه فیلم کوتاه داستانی برگزار شد.

وی ادامه داد: موضوعات این جشنواره توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی، توجه به نقش خاطرات انقلاب اسلامی ایران در خانواده، انعکاس رویکردها ودستاوردهای انقلاب اسلامی در زندگی خانواده، مشارکت جمعی در جهت حل مشکلات اجتماعی و خانواده ، احترام به والدین و سالمندان ، کار و تلاش، مکتب مقاومت، وفای به عهد، ظلم ستیزی، صله رحم ، ایثار و شهادت، نماز و نیایش، امید به زندگی و امانت داری است.

زمانیان با بیان اینکه جوایز این جشنواره در سه به برگزیدگان اهداء خواهد شد، عنوان کرد: این جوایز به نفرات اول تا سوم در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی اهداء خواهد شد و جایزه ویژه دبیر جشنواره  ( دیپلم افتخار) نیز در جهت اهداف و سیاست های این جشنواره  به اثر برگزیده اهداء خواهد شد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، بیان کرد: برگزاری برنامه محفل انس با قرآن در مساجد محلات کم برخوردار به مدت ۱۰ شب، دیدار با خانواده های معظم شهداء، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در این ایام بود.

وی در پایان با ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی تربیتی این نهاد،گفت: در ۹ ماهه امسال چهار هزار و ۵۵۲ مددجوی تحت حمایت از خدمات فرهنگی کانون های دائم این نهاد بهره مند شده اند.

زمانیان یادآور شد: خدمات آموزشی کانون‌های فرهنگی تربیتی این نهاد برای مددجویان رایگان است  و علاوه بر آن پرداخت سرانه آموزشی به تعداد سهمیه‌های اختصاصی در ابتدای سال که شامل حق‌الزحمه مربیان، کرایه سرویس ایاب و ذهاب مددجویان، حق پذیرایی، خرید لوازم آموزشی، کتب آموزشی، تهیه بسته‌های تشویقی برای نفرات برتر نیز توسط کمیته امداد تأمین می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز